• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Пичове,на мене също ми е интересно какъв е проблема на хладилника,но реших да го изхвърля.Няма да се занимавам повече с него. :wink:
Mapek - специалист
Тук има пичове, които със сигурност са на "ти" с таз историческа техника и с радост биха споделили компетентността си, но не си уцелил пик на активност ... както всъщност и в другия форум ... Та не се отчайвай! Дерзай! ... продължавай да питаш, въоръжи се с търпение ... "ъпвай" ...
hladnia - специалист
Mapek написа:
Те това му казват и в другия форум ... аз си мисля, Хладния е професионалист, :?
Благодаря ти Марек за оценката.
Е имало и наблюдателни колеги, който забелязват кой иска да помогне, и кой само си чеша пръстите по клавишите .
1.Новите релета който се продават на пазара са с доста ниско качество от този модел,и една от причините е във него (липсват контактните пъпки ,не добре сглобено реле ,не оразмерен кантал на защитата,и др.)
2.Да при неправилен транспорт може маслото от компресора, да навлезе във изпарителя. НО това се нормализира след няколко тръгвания на компресора, това не е причина да увеличи тока (А) за да нагрява, и изключи токовата защита.

Както е описал колегата проблема.
Моето мнение е че:
Щом компресора работи повече от 2-5минути а не 10-30 секунди проблема е във релето.
Опитай със старото, ако не си нещо повредил вътре при отварянето, при разклащане трябва свободно да се движи котвата (желязната сърцевина) :?
  • 1
  • 2

Тема "Стартово реле на хладилен компресор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: