tarlyo написа:И тази съм челНа стария ти изпарител винта е бил по-дълъг Какво значение има колко стърчи винта.Това не е критерий при реглаж.Аз моята си я регулирах сам и сега на студено не пали.За тези неща има диагностика-демек не е за всеки Успех все пак
Винт 1 да кажем е ясен за какво е. Но това което е писано за винт 2 нещо ме съмнява. На стария изпарител беше повече развит(показваше се от корпуса поне 8мм), отколкото завит. А и поста там не е от личен опит.
Тарльо от този винт се регулира сместа.Завиваш обеднява, отвиваш обогатява.Просто натягаш или охлабваш една пружинка която влияе на вилката на мембраната на кръга за ниското.Успех.И забрави това колко стърчи винта.
Ааааа тея изпарители са добри, имам такива и на двете си коли и много съм доволен.