• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
stiv1961 - майстор
tarlyo написа:
И тази съм чел :)
Винт 1 да кажем е ясен за какво е. Но това което е писано за винт 2 нещо ме съмнява. На стария изпарител беше повече развит(показваше се от корпуса поне 8мм), отколкото завит. А и поста там не е от личен опит.
На стария ти изпарител винта е бил по-дълъг :-D Какво значение има колко стърчи винта.Това не е критерий при реглаж.Аз моята си я регулирах сам и сега на студено не пали.За тези неща има диагностика-демек не е за всеки :) Успех все пак :)
рашкета - специалист
Тарльо от този винт се регулира сместа.Завиваш обеднява, отвиваш обогатява.Просто натягаш или охлабваш една пружинка която влияе на вилката на мембраната на кръга за ниското.Успех.И забрави това колко стърчи винта.
Ааааа тея изпарители са добри, имам такива и на двете си коли и много съм доволен.
lov - майстор
И като добавим че до този момент пропуска още една регулировка ако вообще майстора му го е сложил че и това често взе да се вижда от пишман майстори. Тоест регулатора на максималния дебит. Пък може и ламбда контрол да са му сложили и за това да премълчава.
Та хептен ще ги оправи нещата.
tarlyo - специалист
@рашкета, пусни 1 -2 снимки на твоите изпарители, ако не те затруднява.

@lov, Регулатор за дебит имам, разбира се. А ламбда контрол си нямам, той по-скъп от газовата.
ArturDent - Почти Безобиден
inspo написа:
Отиди да ти го регулират на газ анализатор. Не е чак толкова скъпо.
Това е!
За доброто горене се съди по изходящите газове. Всяко друго регулиране е компромис и е субективно усещане на всеки майстор.
kotyo - специалист
Това е така, но не е 100% валидно. Старата ми колица(форд мондео) вървеше по-добре и харчеше по-малко, като минат 1500-2000 км след реглаж и филтъра се позапуши и съответно сместа стане малко по-богата. Проверено е нееднократно,все пак съм го карал 70х.км. и реглажа е правен на различни места.
lov - майстор
tarlyo написа:

@lov, Регулатор за дебит имам, разбира се. А ламбда контрол си нямам, той по-скъп от газовата.

Да бе да 60-70 лева. Ти тая уредба да не си я взел за по малко я.

http://www.runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=7

Е може и малко повече но не е чак толкова скъпо удоволствие и се изплаща бързо при тези цени на горивата.
Stefan2000 - специалист
Някой пробвал ли е на практика ефекта от този ламбда контролер?
montoya - майстор
И съм ги чел тия работи и съм регулирал и после пак чел и пак регулирал и така до безкрай. Нищо не направих, или няма мощност в баир или няма стабилни ниски обороти или се дави или гърми от бедна смес и във всички случаи и реглажи разхода е невероятен, като натиснеш десния цензура без значение върви или не върви колата усещаш как засмукването ти дърпа крачола. Харчи като змей. Отидох при човек, който за 30 секунди на слух развъртя, завъртя 2-3 винта реглажни и колата се успа. Хем стабилни ниски обороти, хем пъргава, хем мощна, пък разхода 13/100 градско за 112 к.с двигател т.е повече от приличен.
ieiei - специалист
tarlyo написа:
В нито едно писане никой не обясни КАК работи този болт 2. А колко стърчи, мисля, че има значение, понеже натиска лост за който е закачена мамбрана и би трябвало да има разлика дали е малко натиснат или много.
На другия край на лоста е клапана ,който пуска газ към двигателя.
За нов турски изпарител реглажа е много :rolleyes: ,защото мембраната и пружината работят "твърдо"
за разлика от Ловато.
Ако е много навит рискуваш колата да е тромава до някъде и "излита" във високи обороти.
Много развит-нетабилен празен ход и реглаж през ден.Също и преразход.
Трябва сам с проба -грешка да намериш баланса :drinkers:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Регулиране на газова уредба." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: