trichko.bg

НаправиСам.bg

Майстори сам с форума на НаправиСам.bg
Бигор-ИН Метални Керемиди и Улуци   Конструктори ЛЕГО на уникални цени   Сублимация.BG   LED осветление   
Дата и час: Пет Окт 31, 2014 11:43 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Пет Юни 15, 2012 12:05 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Ное 08, 2011 10:39 pm
Мнения: 1
Здравейте, имам един стар немски двускоростен ел. двигател, който искам да си го оправя, но не мога да разбера дали намотка е проблем или дефектнотоковата защита.
Двигателя е 0,1 - 0,2КW и по принцип като го пусна работи на ниската скорост без никакви проблеми, но пусна ли го на по-високата скорост дефектнотоковата защита изключва. Премерих намотките като едната е 12 ома а другата е 200 ома... възможно ли е да има някъде пробив в статора и от там да изключва дефектнотоковата защита? Другото, което си мисля е с времето защитата да е остаряла и да не може да понесе товара на двигателя при втората скорост. Или на 2ра скорост ключа не прави добър контакт и вдига тока .... Просто съм объркан и не знам за кое да се хвана, а отида ли на сервиз ще ми съдерат кожата предполагам...

Поздрави за хубавия форум!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Юни 15, 2012 2:06 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 23, 2005 1:00 pm
Мнения: 916
Най вероятно лоша изолация на втората намотка. Намери МЕГЕР иги премери. Ако не намираш - с пробна лампа... Ама си е опасно.

_________________
Аз страдам не от излишно тегло, а от недостатъчен ръст. — Котакът Гарфилд


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Юни 15, 2012 2:15 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 18, 2008 11:00 am
Мнения: 398
Местоположение: Ловеч
pachoo написа:
Здравейте, имам един стар немски двускоростен ел. двигател, който искам да си го оправя, но не мога да разбера дали намотка е проблем или дефектнотоковата защита.
Двигателя е 0,1 - 0,2КW и по принцип като го пусна работи на ниската скорост без никакви проблеми, но пусна ли го на по-високата скорост дефектнотоковата защита изключва. Премерих намотките като едната е 12 ома а другата е 200 ома... възможно ли е да има някъде пробив в статора и от там да изключва дефектнотоковата защита? Другото, което си мисля е с времето защитата да е остаряла и да не може да понесе товара на двигателя при втората скорост. Или на 2ра скорост ключа не прави добър контакт и вдига тока .... Просто съм объркан и не знам за кое да се хвана, а отида ли на сервиз ще ми съдерат кожата предполагам...

Поздрави за хубавия форум!

колко са бавните и колко са бързите обороти - вероятно не са две отделни намотки а става с превключване на чифтове полюси
каква е намотката - звезда/двойна звезда , триъгълник/двойна звезда....
имаш ли схема на преключване на високата скорост


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Юни 19, 2012 12:10 am 
Offline
специалист

Регистриран на: Чет Сеп 03, 2009 11:23 am
Мнения: 144
махни дефектнотоковата , занули корпуса и мери за утечка към корпус.
Измери му и тока - може да е витково или неправилно свързване...
...трифазен ли е монофазен ли е - не казваш
ако е трифазен виж ≌ ли е тока на фазите , и при бавна скорост индуктират ли се ≌ напрежения на изводите на бързата скорост...

_________________
Всичко свърано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: jordanvass и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
POWERED_BY
Направи сам