Има малко разлика в названието сервиз, има сервизни техници на които производителя плаща, тоест те са техни служители, и такива които само монтират продуктите и се нагърбват да са и сервиз. Мисля си че първото е по правилно въпрос на организация.
geniya написа:...+1
LazarGanev написа: Виж сега Тонкобонбонко, фирмата, която си избрал е достатъчно сериозна, компетентна и отговорна, а всички такива фирми в този бранш за меко казано доста заети по това време на годината. Няма как да се наемат нови специалисти, защото както казах сега всички кадърни са натоварени максимално, а предполагам, че не си съгласен да хванат някой безделник от улицата и да ти го пратят да ти връзва котела! Няма да коментирам колко ти самия си сериозен и отговорен, щом си се сетил да купуваш котел в средата на ноември . Затова ти препоръчвам да си седиш на Д-то и да си изчакаш реда, за да избегнеш бъдещи проблеми. Препоръчвам ти да поддържаш добри отношения с инсталатора(сервиза), защото само от него зависи дали да реагира веднага, често дори и в извънработно време, до късни доби за да отстрани проблема или да си спазва закона, който го задължава да ти отстрани гаранционния проблем в срок от 1 месецАко си купя котел и някой дистрибутор ми говори по този начин, веднага нарязвам и давам котела за скрап, и си намирам друга марка с друг дистрибутор, щот` ако го продам за втора употреба, ще `земе някой дистрибутор да си помисли, че е много велик.
filmatoplo написа:...Прав си, но това, че ти си гледаш съвестно работата, не значи, че и всички други са като теб.
Поздрави!