Най - вълнуващия въпрос зимно време.
dimitkovec - напреднал
LazarGanev написа:
Ааа, не, щерката ме трогна, мяза на мама и тати, да е жива и здрава и да ги радва. Само дето dimitkovec още не е почерпил за нея, само обещава като дойдем другия път. То затуй си оставяме работа да дойдем пак :cool: . Пък по въпроса за оптодвойката - горелката в режим на охлаждане през лятото работи без оптодвойка - няма как да препълни тръбата. В този режим горелката връща пелети и пълни бункера :wink: .
Тази зима ще чакаме отзиви от dimitkovec по толкова спорния въпрос ще издържат ли шпилките 8мм на почистващия механизъм и върши ли си работата. А и други хора от форума има с такъв механизъм, тъй че отзиви ще има, както и от мен - аз също възнамерявам да си сложа, ама по-нататък, като местя котела.
А dimitkovec може да сподели и за други интересни решенийца, които сме реализирали при него - бункер извън котелното с дълъг шнек през стената (за да не се носят пелети в котелното, което е в къщи), както и синхронизация при едновременна работа на пелетния котел и камина на дърва
Подобаващ отговор на интелигентен човек. Нищо конкретно по темата! За съжаление, ми се струва че малко подценяваш ответната страна. Оценявам чувството за хумор, но на мен вече отдавна не ми е забавно. Ще се радвам, а и останалите съфорумци-бъдещи твои клиенти ще е добре да научат отговорите на следните въпроси както следва:
- Ще ми бъдат ли издадени финансови документи за всичко инсталирано до момента, заедно с монтажните работи, макар и с година и половина закъснение (фактура без касов бон се счита фалшива. Всеки петокласник може да я изработи)
- Докога всяко твое посещение (гаранционно или не) ще е свързано с месеци чакане, като уговорката е винаги за "след ден-два", които така и не идват? Може и да съм единствения ти клиент, който се оплаква от това, но дори и моето огромно търпение си има граници!
- Кога ще ми бъде в изправност котелът? Миналата година започнах да го припалвам на 10-ти Септември. Това са 3 седмици. Ако не се познавахме, щях да кажа че има пре-достатъчно време, но уви! Мисля че се притенявам основателно.
- Ако съвсем откажеш да поддържаш отоплителанта система, и сам трябва да се спасявам, откъде да си купувам частите!
- Кога ще има втори представител на Грейко за Варна, че това с монопола много ми идва! (знам че ако зависи от теб- никога)

Извинявам се на останалите участници, че ги натоварвам с тази тема, но това е най-безобидния начин, велик майстор Л. Ганев да погледне по- сериозно на ситуацията.
stakoz - специалист
Аз също съм клиент на Лазар Ганев, от 2010-11 г. Искам и аз да изразя менние с цел по-голяма обективност: човекът е много зает, с мнеого поръчки и обекти, но винаги е приоритеризирал нуждите на клиентите си според спешността на техния проблем. Откликвал е при уикенди е сериозни зими при наистина важни и неотложни проблеми. Относно финансови документи, при мен инвестицията в топлото е доста по-сериозна, сигурно към 25'000лв, но колко майстори издават 100% касови бележки за абсолютно всичко... Важното е, че винаги е отстранявал проблеми по гаранцията (2 години), а и след като изтече. Хубаво е наистина да има и друг знаещ инж. като него във Варна, но аз винаги съм го оценявал за неговото инжинерно и "извън кутията" мислене и предлагане на решения и затова предпочитам да проявя разбиране и търпение (според спешността на проблемите ми) и той да ми обслужва системата, а не някой друг.
andy_forresite - майстор
Това щях да кажа и аз - мнение на наистина много зает човек. Комуникирам с майстор за една моя кола. Струпва се работа, майстора си прави някакви планове, обаче все нещо се обърква, забавя се, поема нов случай и ... Сега като ми каже утре или вдругиден, значи между седмица и 10 дни, не по-рано. Не вземам страна, не го познавам, но това виждам. Човек трябва да знае, че като обещае, значи трябва да спази обещанието си.

Понеже г(о)рейкотата вече се предлагат извън България, една препоръка от мен - хора, направете един бункер от метал в цветовете на горелката и вземете фиксирайте тоя шнек, стига се е мандахерцал. Ще мине някой чужденец покрай него, ще го бутне и има да се чуди защо преди малко гореше пък изведнъж ...
Край, не мога да кажа "зеления", щото и от г(о)рейко има зелени :mocken:
filmatoplo - майстор
:) Кое се клати ,в моя град за по евтино вместо бункер ползват Син бидон от тези ракиджийските ,вече наизуст знам къде да пробия отвор за шнека .А за който уважава себе си - монтиран красив боядисан прахово метален бункер с капак ,а който слуша му го качвам на колелца .
шоп - майстор
dimitkovec написа:

Подобаващ отговор на интелигентен човек. Нищо конкретно по темата! За съжаление, ми се струва че малко подценяваш ответната страна. Оценявам чувството за хумор, но на мен вече отдавна не ми е забавно. Ще се радвам, а и останалите съфорумци-бъдещи твои клиенти ще е добре да научат отговорите на следните въпроси както следва:
- Ще ми бъдат ли издадени финансови документи за всичко инсталирано до момента, заедно с монтажните работи, макар и с година и половина закъснение (фактура без касов бон се счита фалшива. Всеки петокласник може да я изработи)
- Докога всяко твое посещение (гаранционно или не) ще е свързано с месеци чакане, като уговорката е винаги за "след ден-два", които така и не идват? Може и да съм единствения ти клиент, който се оплаква от това, но дори и моето огромно търпение си има граници!
- Кога ще ми бъде в изправност котелът? Миналата година започнах да го припалвам на 10-ти Септември. Това са 3 седмици. Ако не се познавахме, щях да кажа че има пре-достатъчно време, но уви! Мисля че се притенявам основателно.
- Ако съвсем откажеш да поддържаш отоплителанта система, и сам трябва да се спасявам, откъде да си купувам частите!
- Кога ще има втори представител на Грейко за Варна, че това с монопола много ми идва! (знам че ако зависи от теб- никога)

Извинявам се на останалите участници, че ги натоварвам с тази тема, но това е най-безобидния начин, велик майстор Л. Ганев да погледне по- сериозно на ситуацията.
Така, издаването на фактура без касова бележка не е нарушение, ако плащането е извършено по банков път. Ако плащането е на ръка в брой касовата бележка трябва да бъде издадена на момента или до 7 дни след датата на фактурирането. Всичко това е описано в закона за счетоводството.

Сигурен съм, че двамата ще намерите общ език и всички ще са доволни :partyman:
filmatoplo - майстор
:wink: Който ни иска фактура ,значи му липсва култура -текст от комедийна песен май Георги Мамалев я пее . :-D
4799inpl64 - специалист
filmatoplo написа:
:) Кое се клати ,в моя град за по евтино вместо бункер ползват Син бидон от тези ракиджийските ,вече наизуст знам къде да пробия отвор за шнека .А за който уважава себе си - монтиран красив боядисан прахово метален бункер с капак ,а който слуша му го качвам на колелца .
сори за спама-покрай тия горелки ще откажете пиенето
filmatoplo - майстор
:wink: Само това да отказахме заради горелките -карти ,шах,табла ,цигари,жени,и ся като каза -спираме и пиенето през работно време ,остава ни едно минаване пеша на пешеходна пътека на червен светофар и сме ок. :wink:
dimitkovec - напреднал
stakoz написа:
Аз също съм клиент на Лазар Ганев, от 2010-11 г. Искам и аз да изразя менние с цел по-голяма обективност: човекът е много зает, с мнеого поръчки и обекти, но винаги е приоритеризирал нуждите на клиентите си според спешността на техния проблем. Откликвал е при уикенди е сериозни зими при наистина важни и неотложни проблеми. Относно финансови документи, при мен инвестицията в топлото е доста по-сериозна, сигурно към 25'000лв, но колко майстори издават 100% касови бележки за абсолютно всичко... Важното е, че винаги е отстранявал проблеми по гаранцията (2 години), а и след като изтече. Хубаво е наистина да има и друг знаещ инж. като него във Варна, но аз винаги съм го оценявал за неговото инжинерно и "извън кутията" мислене и предлагане на решения и затова предпочитам да проявя разбиране и търпение (според спешността на проблемите ми) и той да ми обслужва системата, а не някой друг.
E, за простолюдието и 7000 лв са голяма инвестиция. Но, пред НАП няма значение стойността. А, и аз не поставям под въпрос добрите намерения на Лазар, но какво правим ако с него се случи злополука (да не дава Господ). На кого и как ще доказвам, че ми се дължи поддръжка? За търпението- аз съм най-търпеливия човек, когото познавам. Но, всичко си има граници! Уговорка се променя 1, 2, или 3 пъти по непредвидени обстоятелства. Само за протокола: днес беше по груби сметки 9-я път в който ми връзва тенекия (От 10-ти Юли насам). Аз, като няма да успея за дадена уговорка, поне се обаждам. А в този случай като стане 1800 сам се досещам, че пак остава "за утре". Пак ще чакаме, то се е видяло!
Вярно е, че още е топло за котел, но трябва ли да чакаме последния момент, да стана "спешен случай", защото зимата ни изненадала... Вие пелети кога си зареждате? Предвидливо в началото на лятото, или когато ви стане студено? Същото е и с котела- предпочитам да е в изправност докато е топло, за да не се притеснявам кога ще стане студено! Несъгласните да ме оборят!
alex_serviz - специалист
При Дакон 16 kW ( който няма водна риза между бункера за въглища и първия ход, а изградена преграда с огнеупорни тухлички ) - махате ли тази преграда от тухлички? Някой тествал ли е с и без преграда от тулички? Въпроса е аналогичен и към други маломощни котли, които нямат водна риза там, а тухлички.

Тема "Пелетни горелки GREYKO BMG и RB" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: