Най - вълнуващия въпрос зимно време.
fox_vt - майстор
Много сте забавни тука бе :lol: Ех лазаре удостоиха ли те с титлата дървен философ и тебе :goodman: И един провокиращ въпрос към грейкаланчовците-щом се карате на човека,че чак сега се сетил да ви даде пари да му продадете стока,то вие с какво сте толкова заети точно в този момент в сезона :?: И да го преведа на разбираем за вас език-човека X е виновен че иска да му пуснете котела сега щото вие сте заети да пускате други котли.Значи всички други клиенти СЕГА точно си пускат котлите така ли :lol: Ох милите те.И като не можете да си свършите работата не му вземайте на човека парите,ама нали трябва да го вържете за гредата да чака издояване после :rock:
шоп - майстор
Такааа... малко извън темата, но все пак смятам, че е важно. Като дипломиран маркетолог, знам колко е лесно манипулирането на обществото. Особено съвременното нет общество. Всички сте чували за така наречените форумни тролове. Какво пречи на един човек, или една фирма да си направи 10-50-100 или хиляда регистрации от различни IP та и с помоща на 1-2 човека свободни 24 часа или с помоща на 10 ина ниско платени юзера да направи една супер лукс рекламна кампания. Повярвайте ми, ако всичко това се направи в един форум с добър рейтинг и посещаван ежедневно да кажем от 10000 потребителя това е една много лесна, евтина и успешна реклама.

Все пак аз вярвам, че потребителите регистрирани в този форум са здравомислещи и грамотни хора, които не се повлияват от вятърничави мнения и отсяват реалната от комерсиална реклама. Всеки има глава на раменете си и носи отговорност за избора си.

П.П Нищо лично към определени съфорумци, които ще ме нападнат. Уважавам поне 20 човека, които наистина са за този форум.
Успехи на всички и нека всеки намери това което търси!
alex_serviz - специалист
Ето и моите 5 ст.:
Нормалния път при неудовлетворени очаквания от един новозакупен продукт ( според мен ) е първо да изразиш претенциите си към дистрибутора/инсталатора или този, който в крайна сметка ти го е монтирал/настройл, или този, на когото си броил/превел парите за стоката.
Ако той не вземе мерки да те удовлетвори се обръщаш към производителя/вносителя и го уведомяваш за конкретния казус с точните имена на дистрибутора/инсталатора, съответно фабричен номер на изделието.
Ако производителя/вносителя не ти обърне внимание или не те удовлетвори, чак тогава можеш да пишеш до форуми, комисии и т.н.
Аз лично не познавам ( поне до сега не съм срещал ) Български производител, който няма да ти обърне внимание и да реши проблема ти.
Та всичко останало ми минава в зоната на "тролстването"!
nasko_nerva - специалист
Повечето от този форум са виждали как изглеждат горелките Грейко - дялани с теслата. Котела не съм го виждал - но си представям къв е. Говоря само за изработката - за работата им не мога да кажа. Нищо лично срещу Грейко. Те не са единствените представители на българския гаражен производител. БГ котлите като изработка всички са правени по трудово. Освен това всичките български котли са прекопирани чешки, немски, италиански такива. Ако бяха точни копия можеше и да стават, но българина е променил тук там размера с цел друга мощност или незнайно защо. Почти сигурно е че няма никакви изчисления за получения продукт.
Горелките са същата работа - вложения продукт е по малко от 400лева но ни ги продават на 1800-1900 лева.
Не съм влизал във форума повече от година, но нищо не се е променило. "Специалистите" отново яко рекламират продуктите с които работят/предлагат/ Това редно ли е? Бих се съгласил донякъде с тази реклама ако не се взема отношение по конкурентни продукти. Плюе се по другите производители и то с много лош език. Не казвам че те са по добри, същите са.... български.... но не са и по лоши. Просто хората ще имат по голям избор и най вече ще е личен.
По отношение на дистрибутора - най добре е да се търси чрез препоръки от познати, приятели и т.н.
За това кога и какво да се пише във форуми - нормално ли е "специалисти" да се изказват за продукт който не познават?
Последно - форумите в България трудно могат да те насочат в правилния избор!
6osi6 - майстор
шоп написа:
Такааа... малко извън темата, но все пак смятам, че е важно. Като дипломиран маркетолог, знам колко е лесно манипулирането на обществото.
Обратно към темата и във връзка с манипулациите, редно е Грейко да коригират сравнителната таблица от първата им страница, предоставям им долната безплатно :mrgreen: в частта за лигнитните въглища - калоричност, КПД и цена. Три от три неверни стойности... Ей, няма да станат европейци скоро тия хора :-D
След преизчисляване с реалните стойности, разходите в лева за месец се променят от 238,00 на 185, 85 лева, като цената е съпоставима с тази на дървата за огрев. Цената на киловат гориво пада от 0,087 на 0,068 лева.
При проверка на начина им за изчисляване се променя и цената за отопление с пелети - от 227, 50 на 229,47 лева.

Прикачен файл

A2A4h.png
A2A4h.png (48.76 KиБ) Видяна 1982 пъти
димитар кисиов - специалист
аз неразбрах защо платихме на дистрибутора 150 лв щтом имаме претенция .Редно е в грейко да знаят кой е но все пак нямаме нищо претеснително относно работата на горелката и котела значи ли това че несте доволни персонално от дистибутора а не от грейко и щом само вие знаете защо какво може да се направи
Ruseff - специалист
Ако схемата на 6osi6 е вярна,то се оказва,че аз съм най-на далавера :-D .Че и цената ми е още надолу от посочената.А и сутрин огладнялата ми комшийка търчи при мене да ме пита що и миришело на сладко от комина :lol:
nasko_nerva - специалист
Човека е казал че не е доволен и от дистрибутора и от Грейко. Четете по добре. Котела му е пристигнал повреден а дистрибутора му го е довършил с флекса.
Аз не разбирам защо търсите вина в клиента. Защо клиента трябва да знае кое е редно да се реже и кое не.
Дистрибутора от своя страна не се свързва с производителя за да каже за повредения котел. Защо ли? На всичкото отгоре го оправя с флекса!
В една нормална държава дистрибутора и производителя ще се разберат за проблемите и ще ги решат а клиента ще получи нормална качествена услуга и качествен продукт. В България все клиентите са виновни. Според мен трябва по често да с обръщаме към КЗП.
Интересно ми е тези дето все за договори говорят - колко от тях правят договори с клиента и колко от тях издават фактура и касов бон за цялата получена пара!? Като им кажеш за договор и почват да овъртат, как било ненужно, излишно, отнемало време и т.н. и т.н.
n.ganev - майстор
Ruseff написа:
Ако схемата на 6osi6 е вярна,то се оказва,че аз съм най-на далавера :-D .Че и цената ми е още надолу от посочената.А и сутрин огладнялата ми комшийка търчи при мене да ме пита що и миришело на сладко от комина :lol:
Ruseff, Захладня и почна да споменаваш комшийката Баси :yawinkle: .
6osi6 - майстор
Ruseff написа:
Ако схемата на 6osi6 е вярна,то се оказва,че аз съм най-на далавера :-D
Ruseff, защо така с това недоверие - ако схемата е вярна :? Взимат се стойностите от вносителя на гориво, долна и горна граница на изгаряне и получената калоричност на въглищата е 6,22 kWh/kg, а не 6,2, като дадената от Грейко. Цената за един тон до София пакетиран в чували от 30 кг. е 330 лева, а не като изсмуканото - 380. КПД на автоматичен котел е 85%, а онова "70%" на Грейко е КПД-то на пробитата лейка на stsnkov :-D
Ти какво гориш?

Прикачен файл

4D1k.png
4D1k.png (108.95 KиБ) Видяна 1908 пъти

Тема "Пелетни горелки GREYKO BMG и RB" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: