andy_forresite написа:... Хвалят това, от което изкарват пари. Нито А. Душев, нито Н. Ганев, нито никой друг, не може да попречи на това да има клиенти за един добър продукт.Всеки има индивидуално пазарно поведение.
Нашата цел, е да разобличим Термосилират и ексцентричните им адвокати греещи се на духалки, които се опитват с реклама на несъществуващи характеристики на продукта да повлияят на пазарното поведение на потребителите.
Примерно:
Може ли плетният котел "Торч", да работи успешно само със слънчогледови пелети, както го рекламират в сайта на Термосиликат, или не може?
Ако не може, това е описано в ЗЗК като заблуждаваща реклама, която изменя пазарното поведение на потребителите и вреди на конкурентните производители.
ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА
Глава седма.
ЗАБРАНА ЗА НЕЛОЯЛНА КОНКУРЕНЦИЯ
Въвеждане в заблуждение
Чл. 31. Забранява се въвеждането в заблуждение относно съществени свойства на стоките или услугите или относно начина на използване на стоките или предоставяне на услугите чрез твърдение на неверни сведения или чрез изопачаване на факти.
Заблуждаваща реклама
Чл. 33. (1) Заблуждаваща е всяка реклама, която по какъвто и да е начин, включително по начина на нейното представяне, подвежда или може да подведе лицата, до които е адресирана или достига, и поради това може да повлияе на тяхното икономическо поведение или по тези причини нанася или може да нанесе вреди на конкурент.
(2) При определянето на рекламата като заблуждаваща се взимат предвид и:
1. характеристиките на стоките и услугите, като: наличност, вид, изработка, състав, начин и дата на производство на стоките или изпълнение на услугите, годност за употреба, начини за употреба, количество, географски и търговски произход, резултати, които могат да се очакват от тяхната употреба, резултати и съществени характеристики от изпитванията или извършените проби върху стоките или услугите;