Gpoint1 написа:И аз случайно попаднах на темата, като търсех решение на проблема с горелката.
Историята е следната:
Аз и двама приятели Мариян и Владислав си закупихме въпросната горелка за да топлим офиса.
Още на 2 ден блокира механичното почистване и от фирмата обвиниха пелетите, че са имали камъни.
След молби по телефона дойдоха след 10 дена да "оправят" нещата.
Горелката работи още 15 дена и се повреди. Само странни символи на дисплея и ни вопъл ни стон.
Дойдоха след 2 дни взеха я и ни я върнаха поправена след седмица. Предупредиха ни, че това ни бил последният ремонт,, защото имали много поръчки и нямало да се занимават с нас.
След още няколко дни пак нещо явно блокира и замалко да се запалим.
Сега сме им я пратили по куриер, но отказват да я приемат.
За съжаление нямаме документи за покупката, защото ни забаламосаха, че след няколко дни ще дадът фактура (не им работил касовият апарат) и естествено сега се крият и отмятат.
Та съвета ми е ако някой се излъже като нас да внимава много с тях.
ЛЪЖЕТЕ ЛЪЖЕТЕ ЛЪЖЕТЕ ЛЪЖЕТЕ ЛЪЖЕТЕ ЛЪЖЕТЕ
Случайно познавам произведителя на горелките. Току що говорих с него и той ми каза, че е малък производител и си познава всички клиенти. А вие не сте сред тях. Имал няколко изгорели нагревателя. Той няма дистрибутори и всичко минава през него. Така, че не ЛЪЖЕТЕ хората. А аз работих във фирмата която произвежда контролера и дисплея не може да показва странни символи защото ги няма в софтуера. Така може да пише човек, който не е виждал нито горелката нито контролера на живо. Защо не качите малко снимки? И кой ще си купи пелетна горелка да си топли офиса. Умните хора си купуват камина за една стая. Просто не ЛЪЖЕТЕ хората.
ЛЪЖЕТЕ ЛЪЖЕТЕ ЛЪЖЕТЕ