• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
preslav - майстор
Трифон П.Трифонов написа:
Последната снимка сочи само неправилно съотношение гориво-кислород. Тук отношение няма температурата на водата. Ниска температура на водата и висока мощност на котела=конденз, нищо друго.
Всички вече разбраха, че нямам идея за нещата, но пък си падам по експериментите - в такава ситуация бих намалил скоростта на циркулационната помпа само с идеята да видя как ще се държи котела, ако е възможно и безопасно дори бих спрял циркулацията - добичето би трябвало да има защита от прегряване. Логиката ми е, че постъпващата студена вода охлажда стените на котела и там се получават условия за неправилно горене, конденз и разни други тинтири-минтири.
Вичи - специалист
Монтирай вентила.
Пусни котела на максимална мощност.
Същото с помпата.
Отвори напълно крана на байпаса.
Затвори някой радиатор на работещ щранг, като няма секретни все някакви вентили има.
Изчакай.
Кажи какво става.
filmatoplo - майстор
Добре де намали я тази горелка :) .
ivo_georgiev - помощник
filmatoplo написа:
Добре де намали я тази горелка :) .
Сега е на 5 кила и малко на час на 3 степен още ли да я намалям?

Бах уж взех 30 киловатова горелка :)
ivo_georgiev написа:
filmatoplo написа:
Добре де намали я тази горелка :) .
Сега е на 5 кила и малко на час на 3 степен още ли да я намалям?

Бах уж взех 30 киловатова горелка :)
Това са 22-25 киловата, ама трябва и достатъчно въздух, за да изгорят така, че киловатите да ги получиш.
Провери ли,огледа ли там горелка, комин....? Почисти от пепел, шлака, нагар! Отвори капачето на главата, почисти и там!
filmatoplo - майстор
Всичко е физика и химия ,нека увеличи и въздуха ако пак падат или да намаля дозата или да увеличи паузата ,или и двете .Но ако за единица време не може горелката да изгори количество пелети определящи Еди колко си мощност - каквото и да я правите с тези пелети толкова .И на БМВ да му турим бензин - 86 ,и то няма да върви. :lol:
filmatoplo написа:
И на БМВ да му турим бензин - 86 ,и то няма да върви. :lol:
Тука вече ни позна. Нискооктанов бензин, не значи нискокалоричен.
В масовия случай няма да въри,ма ако го настрои спец, за състезанието, ши въри, та пушек са дига.
filmatoplo - майстор
Тука вече ни позна. Нискооктанов бензин, не значи нискокалоричен.


Ти не позна .
filmatoplo написа:
Тука вече ни позна. Нискооктанов бензин, не значи нискокалоричен.


Ти не позна .
Филме, признал съм та в отоплението. Ако може някой да помогне на Човека по темата, то това си Ти и още няколко други, и в помалко Аз и останалите.
С колите, бензините, газта и нафтата са наиграх, мина ми времето, за да поддържам спор и не на място.
filmatoplo - майстор
:) Мани ги бензините ,то е ясно че 1 литър бензин 86 ще даде едни калории ,а 1 литър бензин с по високо октаново число ще даде повече калории .За помпите нали дадохме съвети да се действа . :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Тема "2 циркулационни помпи на локално парно" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: