Трифон П.Трифонов написа:Последната снимка сочи само неправилно съотношение гориво-кислород. Тук отношение няма температурата на водата. Ниска температура на водата и висока мощност на котела=конденз, нищо друго.Всички вече разбраха, че нямам идея за нещата, но пък си падам по експериментите - в такава ситуация бих намалил скоростта на циркулационната помпа само с идеята да видя как ще се държи котела, ако е възможно и безопасно дори бих спрял циркулацията - добичето би трябвало да има защита от прегряване. Логиката ми е, че постъпващата студена вода охлажда стените на котела и там се получават условия за неправилно горене, конденз и разни други тинтири-минтири.
Монтирай вентила.
Пусни котела на максимална мощност.
Същото с помпата.
Отвори напълно крана на байпаса.
Затвори някой радиатор на работещ щранг, като няма секретни все някакви вентили има.
Изчакай.
Кажи какво става.