• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
niki_sap - специалист
За това също има решение на някои модели - просто не завърта токато колата е на скорост - как точно се прави не знам, но има такъв вариант.
Мой познат си сложи на колата такова, донесено от Щатите, алармата първо изпиуква и след това колата се пали - т.е. първо дава сигнал, че ще се запали. Минусите ти си ги казал - стряскащо е за хората и ако не е направена професионално - да дава сигнализация, кога колата не е на ръчна или е на скорост и т.н. може да е опасна в известен смисъл. Но от друга страна за летните и зимните месеци може да е доста голяма екстра - палиш я от балкона 20 минути преди да тръгнеш и колата е топла/изстудена когато вече се качваш на нея. Но определено, ако някой иска да си я направи за да слести пари, а не заради удовослтвието да си я направиш сам, според мен определено не си заслужава - цената и е достъпна.
Petyr - специалист
niki_sap написа:
За това също има решение на някои модели - просто не завърта токато колата е на скорост - как точно се прави не знам, но има такъв вариант.
Мой познат си сложи на колата такова, донесено от Щатите, алармата първо изпиуква и след това колата се пали - т.е. първо дава сигнал, че ще се запали. Минусите ти си ги казал - стряскащо е за хората и ако не е направена професионално - да дава сигнализация, кога колата не е на ръчна или е на скорост и т.н. може да е опасна в известен смисъл. Но от друга страна за летните и зимните месеци може да е доста голяма екстра - палиш я от балкона 20 минути преди да тръгнеш и колата е топла/изстудена когато вече се качваш на нея. Но определено, ако някой иска да си я направи за да слести пари, а не заради удовослтвието да си я направиш сам, според мен определено не си заслужава - цената и е достъпна.
Е какво толкова сложно? Един радиобутон и едно реле... а за лукса отоплена/изстудена кола, то хората са го решили отдавна - гараж :) Разбира се има фабрично дистанционно палене и варианти за включване на подгряването с часовник... Ако не се лъжа СААБ имаха такова нещо... предполагам там са се погрижили за това което казваш - звуково предупреждение и проверка за оставяне на скорост... Така че ако някой иска - да се бори, само не знам на ладата какви датчици ще слага, че да проверява дали е на скорост? И когато дърпа ръчната зимата, дали ще може да я свали, след като залепне...

Ето една подобно гъзарска, но далеч по-безопасна идея - да си отваряш вратите с дистанционно. Мах дръжките и ключалките, китосваш, слагаш пружини и си в джаза. Само на багажника оставяш брава, че ако се случи да ти падне акумулатора...
romanpm - майстор
Iliev Labs написа:
Управлението на газовите уредби не може ли да се ползва?
Те имат едно кабелче, което се увива около кабела на бобината. От там хваща индукционно сигнал. Когато има сигнал, държи клапана на газта отворен. Когато двигателя спре, няма сигнал и затваря клапана.
С малко преправяне може би... Или нещо на този принцип.

Или електронен оборотомер. При достигане на определени оброти, да прекъсва веригата, която командва стартера.

Мен ме интересува принципно, за автоматично запалване на генератор на ток.
Ами монтираш реле свързано към генератора и при достигане на напрежение то ще изключи стартера , така направих 100Квт г-р преди години палеше се при отпадане на мрежата на 5 сек. , премисли ситуациите да не стане беля :)
stefan_gb - специалист
Вземи напрежение както те посъветваха от генератора на агрегата а по точно от звездния център или от допълнителния токоизправител (ако има) съответния генератор и прекъсваи с реле управлението на котвата на стартера.
2v6 - майстор
lHaNNiBaLl написа:
Искам да си направя запалване на колата с дистанционно управление
И търся някоя проста схема или някакъв начин чрез който да се свържи дистанционно и така да се запалва колата .. :)
С тези дистанционни от линка може да включваш до 5 метра и то при добро насочване :) Какво му е дистанционното на това :?:
Или просто да покажеш как колата "сама" пали :?:

Точно такова дистанционно ли ще ползваш? Ако е така ще стане наистина просто - няма да трябват никакви блокировки и автоматики, защото ще си до колата и може да контролираш паленето визуално и слухово :idea:
Antonii - майстор
Значи от Конрад съм вземал такива дистанционни(на радио вълни), които са подходящи за целта. Хващат от около 30м и струваха някъде около 30лв.
И както подхвърлиха някои колеги по-горе е хубаво да се сложи допълнителна блокировка, която да сработи примерно когато стане напрежението на инсталацията 14V, и да блокира стартера.
stefan_gb - специалист
Следенето на напрежението не е наи добрата идея по принцип, не че нестава но двигятеля запалва и при дефектен генератор и вериги за възбуждането му. Наи добре е стартера да се изключва когато двигателя достигне около 600 оборота.

На градските реисове Мерцедесите има специализирано реле което изключва стартера по напрежение но е 24v като предварително тества напрежението на акомулаторите и генератора и ако напрежението не е в необходимите граници неразрешава работата на стартера, също неразрешава палене в интервал от 30 сек. и при работещ ДВГ :)
  • 1
  • 2

Тема "Дистанционно запалване" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: