Май почти всички заводски допреди 3-4 години се управляват само с вакум и са функция на моторния комп. А на теб нищо не ти пречи да си го направиш с ръчно жило. Много се научихте на копчета, а хабер си нямате как да го направите.
Именно, за това реших, че може да опитам да получа помощ.
Защото честно казано, самото изпълнение, не ме притеснява, стига все пак някой да даде насока с какво да реализирам контрола над мотора.
след малко ще кача 1-2 снимки на клапан, който си направих сам, използвал съм микрети и серво. Тъй като ползвах готова клапа, а тя е доста голяма, в последствие се оказа, че няма място за монтаж, така че да освободя и двете тръби на генерацията с нея.
Ако освободя само едната пък, ще имам проблем с ламбда сондите...така, че се отказах да я монтирам нея.
Трябва да си направя по-компактна, като тези от алуминиевите плочки.