пон яну 22, 2024 10:51 amДетето написа: Да, на тази картинка хъб няма, грешката е моя, че чета ел. документ за инвертора който е за някаква стара версия.Точно за това исках картинката от точно твоя инвертор. Тия нямат две еднакви неща (и съвместими ).
Мислех си да не пиша по темата ама тоя най-безотговорно те лъже. Виждал е нещо (на картинка) ама не е достатъчно.
Няма да тръгнат така:
нед яну 21, 2024 11:20 pmbrum написа: Връзваш си тоя кабел между двата инвертора, а батерията към master-а. После ако настроиш нещата правилно трябва да тръгне.За да тръгне, трябва да се прави така, както казва производителя.
- За комуникация между инверторите ти трябват всичките кабели от комплектите на ДВАТА инвертора - два "бели" и два "червено и черно".
- Свързват се ТОЧНО по схемата по-долу.
- Оня кабел дето е "червено и черно" със зелените букси в НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не му променяй дължината - нито скъсяване, нито удължаване.
- Батерията се свърза към ДВАТА инвертора едновременно.
- Кабелите от батерията към първи и втория инвертор трябва да са с еднаква дължина.
За какво говоря? Там на картинката се виждат предпазители за към батерията - по два за всеки инвертор.
Примерно някъде между двата инвертора си слагаш кутия с 4-те предпазителя.
От първите два предпазителя пускаш кабели към първия инвертор с дължина 1 метър. От вторите два предпазителя към втория пак с дължина 1 метър.
Вече след предпазителите кабелите стават два и там вече колкото трябва.
Не е допустимо между батерията и първия инвертор кабела да е примерно 2 метра а към втория 3 метра.
Или пък да пуснеш кабел от батерията до първия инвертор и от него към втория.
Това на първо четене.