Вторият анод е монтиран в горната част с болт отвън , който има пряк контакт с корпуса , а отвътре уплътнение , което влиза в отвора .
При затягане на болта уплътнението се разширява и затваря отвора .
Смяната си нямам и понятие как ще я извършите
Веднъж развит няма начин да бъде затегнат без да се направи отвор в горният капак .
Колко корозира не мога да ви кажа .
Въпросните бойлери с двоен анод се произвеждат от 6-7г , но за външният пазар основно .
Бяха хукнал да правят е бойлери с дистанционно , таман като бяха пуснали тези с електрониката , но май се отказаха , като ви чета проблемите май разбирам защо
Относно прегарянето на обувките , всичко е от лош контакт и калпави обувки .
Един съвет сменете всички кабели с 4кв меки кабели и ги натикайте в шлаух .
Преди да натикате обувките ги стиснете с клещите , за да имат по добър контакт .
Има 20А ключове ако ви се занимана поизджагаркайте корубата и монтирайте него .
И не си купувайте бойлери с електроника , били те и от 1000лв .
Има ли вода има ли електроника значи нещо не е наред
При затягане на болта уплътнението се разширява и затваря отвора .
Смяната си нямам и понятие как ще я извършите
Веднъж развит няма начин да бъде затегнат без да се направи отвор в горният капак .
Колко корозира не мога да ви кажа .
Въпросните бойлери с двоен анод се произвеждат от 6-7г , но за външният пазар основно .
Бяха хукнал да правят е бойлери с дистанционно , таман като бяха пуснали тези с електрониката , но май се отказаха , като ви чета проблемите май разбирам защо
Относно прегарянето на обувките , всичко е от лош контакт и калпави обувки .
Един съвет сменете всички кабели с 4кв меки кабели и ги натикайте в шлаух .
Преди да натикате обувките ги стиснете с клещите , за да имат по добър контакт .
Има 20А ключове ако ви се занимана поизджагаркайте корубата и монтирайте него .
И не си купувайте бойлери с електроника , били те и от 1000лв .
Има ли вода има ли електроника значи нещо не е наред