Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
moimoimoi - майстор
това на снимката ми изглежда едноскоростно :? 1350 оборота според този сайт

http://www.globalmarket.com/product-inf ... 08789.html
Последна промяна от moimoimoi на нед окт 13, 2013 7:37 pm, променено общо 1 път.
Sof - специалист
Колегата по горе ме утрепа направо- човек знам си модела на мотора !!!!

Оборотите са 1350 !!! И в сайта които си дал !

Ти си написал 13500 !!!


С тия обороти -климатика ще излита от стената !

Всъщност скоростите се менят през 200 оборота-чрез управление от платката, но как става ??? Тази дето е обозначената е максималната - но не е 1300000000000 об. :lol: Майтап !

Има работен кондензатор на платката и разбирасе 2 намотки на статора с обща точка-от 0 се закача кондензатора и отива към работната намотка, фазата е обща.

Вторият колега- мерси за линка ще го погледна !
shadow__01 - майстор
Нека да обсъдим и варианта за регулиране с автотрансформатор на различните видове двигатели. Какви загуби има, намалява ли КПД-то, има ли бучене и други.
Sof - специалист
Щом е симистор значи се променян напрежението. Вяро ли е ?
Найденов - специалист
Не е вярно. Регулира се времето, през което симисторът е отпушен- съответно пропуска част от синусоидата.
alsted - майстор
SOF, колко пъти да ти препоръчвам да не се излагаш. В началото направо бях очарован от появяването ти (за АЕЦ ...). "И глупакът може да мине за мъдрец ако можеше да замълчи ..." Отговорно ще кажа: заради хора като теб - неусещащи важността да си затраят в определен момент поне, днес е компрометирано едно цяло поколение!!!
hidrazin - майстор
Sof написа:
... имам въпрос за едно асинхронно моторче на вътрешно тяло на климатик.
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=41979
Прикачен файл:
аааа111.jpg
аааа111.jpg (98.2 KиБ) Видяна 2665 пъти
:partyman:
Sof - специалист
Хидразине мерси !

Гледам я тая схема и в другата тема дето си я сложил и там.

Мене ми е интересно дали новият ми мотор може да е прецакан-щото като го пусках в към платката (без турбината) и не можах дори с тиксо залепено на оста да видя дали има разлика в трите скорости-те се менят през 200 оборота.
Наистина е малка разликата в тия три скорости.

Един майстор в другата тема е обяснил че кондензатора делял намотката на две. И той правел 3 скорост.
Също маистора казва че се командват с релета тия скорости-действително при промяная към по ниска скорост се чуват релетата.
Общо взаето -от неговото написано разбрах че на Медея управлението е по напрежение - с промяна на захранвание намотки и тнт. А при другият климатик е по честота с датчика на ХОЛ.

Аз ги мерих и трите извода - между изводите на кондензатора-е най голямо съпротивленето. Между другите е по малко но има.
Подобна е историята при помпата Райдър, дето я дадох да я пренавиват, че беше голям боклук.

alsted Човек, ти да не си от досиета Х ??? Какви са тия компроментираните ???? Какави са тия филми ?????

Аз питам за да разбера дали мотора ми е читав без да го свързвам към турбината, щото ми писна, да го разглобявам 100 пъти.
Пък и старият го оправих !
Новия е в резерва !

А ти alsted пак с някакви артисти и филми ме занимаваш ?! А, ако обичаш или да обясниш как се управлява тоя мотор или да не ме вкарваш в твоите фантазии !!! Остави новите поколения-за нищо не стават ! :mrgreen:

Защо да се излагам че искам да разбера как работи моторчето на климатика ми ????
НАЛИ ЗА ТОВА Е ФОРУМА ДА ПИТАШ КАТО НЕ ЗНАЕШ И КОИТО ЗНАЕ ДА ТИ КАЖЕ !!!

Майче ти се излагаш !

==============
zmiori написа:
Онзи ден сменяхме 2 мотора от чиго на мидея. От мидеята е многонамотъчен 3 скорости. Има три кабела за датчика на Хол. няма да ги ползваш. Другите 3 са за скоростите. като на единия се подава "фаза" на другите два "нула" третата скорост идва от кондензатор обикновено 1 или 1,2 микро фарада които "сече" едната намотка, от там идва третата скорост. Управляват се /превключват/ с релета.
На чиго-то е с честотно управление има си кабелите от "Хол-а". и другите два са за управлението на скоростите.
И на двата мотора си имаше стикери със схемите и наименуванията
Донесе ги бивш колега да му ги сменим "подкараме" на чиговския мотор пуснахме мостове към всички релета на която и скорост да го пусне клиента да тръгва моторетката та да не прегрее/преохлади вътрешното тяло.
Дано съм помогнал, има термини в кавички което ще рече че са условни.

П.П. колегата е пуснал схема.
В инверторните има и на DC Мотори-тия са на 280-320 волта ги гледам-общо взаето като на цялата им схема и компресора нали пак е инверторен и работят на по-високо импулсно напрежение.

Ма нека да не ги намесваме и тях.

Семистора в схемата на Хидразин, това прави- регулира тока и напрежението.

Тема "Как се регулира скоростта на един правотоков ел.двигател?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: