• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
pavelari написа:
hidrazin написа:
Малко ученически гумички си виждал. Явно и на училище толкова си ходил. :) Няма по-добро за малки мотори с малък нагар. А пристъргването - ако има какво. На тоя ню-ню двигател едва ли.
:partyman:
ето кой не е ходил на училище - контактна система на се ПИПА С ШКУРКА. С ШКУРКА СЕ ПИПА В СТУДЕНАТА ОБРАБОТКА НО НЕ И В ЕЛЕКТРОТЕХНИКАТА!!!!
Браво. За контактните системи си напълно прав. Дано да си прочел че тук говорим за колектор на двигател и шкурка от 1000 нагоре -1500, 2000. Да не споменавам че има 5000 и 10 000. После се полира.
:partyman:
gogo7777 - майстор
Става с гумичка пробвал съм многократно (по-точно винаги ползвам гума). Ако нагара не падне тогава полирам с най-финната хромова паста на ръка и памучен парцал. Който няма такава може да ползва паста за зъби. Става идеално. Шкурка много рядко ползвам, но ако се наложи тогава я залепвам на дървена дъсчица идеално изравнена и широка точно колкото колектора. След това намазвам целия колектор с технически възелин и после го избърсвам до сухо с памучен парцал включително и в процепите между пластините. Така си потдържам всички машинки и нямам никакъв проблем.
  • 1
  • 2

Тема "електродвигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: