Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
kristi78 - специалист
мъчих се да го сваля но не става и го нагрявах но не мърда . след това напръсках оста с спрей wd-40 и с гаечния ключ я раздвижих след това се въртеше все по лесно най - накрая я включих в тока и въртеше . но след това турих перката повъртя малко и отново заяде :fluch: :fluch: :fluch: :fluch: :fluch:
hidrazin - майстор
Семеринга смени. За РОСА все още има всичко по магазините:
http://apogee99.com/index.php?main_page ... 20a&page=2
:partyman:
kristi78 - специалист
вече казах че не мога да махна това черното което го държи даже качих снимка по горе
kuger - майстор
kristi78 написа:
вече казах че не мога да махна това черното което го държи даже качих снимка по горе
Общо взето е бита кауза. Нужен ти е фланец, който влиза почти плътно в, условно да го наречем гайка. На фланеца два щифта заварени /от добра стомана/ да влязат в отворите на гайката. От другата страна на фланеца заварена тръба, около метър, и на нея заварен напречник за въртене.
От страната на мотора, ами разглобяваш го, да остане само предния капак, които е завит към гайката. Трябва да измислиш начин да фиксираш и към този капак приспособление за да го удържиш, и при нужда да въртиш и него.
Нужни са още пропанова горелка, бутилка от веро, пълна с вода, и един верен, корав приятел.
Загряваш, охлаждаш, напъвате да развивате. Ако имате късмет се развива, понякога обаче, двата чарка остават заедно за вечни времена. Правили сме с колеги тази процедура в работилница, гадна работа.

Другия вариант - след разглобяване и махане на статора и ротора, сменяш семеринга внимателно. Ротора, по-точно мястото на вала, където е контактувала семерингата, ще има канал. Варианти - по-тънка или по-дебела семеринга, или на струг се сваля материал от вала, набива се втулка и се обработва до нужните размери и гладкост.
Успех!
hladnia - специалист
kuger написа:
kristi78 написа:
вече казах че не мога да махна това черното
Другия вариант - след разглобяване и махане на статора и ротора, сменяш семеринга внимателно. Ротора, по-точно мястото на вала, където е контактувала семерингата, ще има канал. Варианти - по-тънка или по-дебела семеринга, или на струг се сваля материал от вала, набива се втулка и се обработва до нужните размери и гладкост.
Успех!
Изображение
Вместо да се мъчиш да отвиеш тоя фланец което е майсторска работа ,по добре е да разглобиш ел двигателя
1.Откачваш проводниците внимателно (можеш да ги надпишеш за да не объркаш при сглобяването)
2.Развиваш тези болтове№2 да махнеш долния корпус да не пречи при разглобяване на ел.двигателя.
3.демонтираш перката№4, като подпъхнеш 2 яки отверка, и като лост избутваш перката.
4.Отвиваш шпилките № 3 и разглобяваш ел.двигателя изваждаш и ротора.
5.Така вече можеш да махнеш стария семеринг и да поставиш нов.
:partyman:
Последна промяна от hladnia на съб май 25, 2013 10:32 pm, променено общо 1 път.
kristi78 - специалист
вече опитах ротора не излиза
kuger - майстор
При свалени заден капак и работна перка, му се "помоли" по-сериозно. Той не се е родил там. Вероятно предния лагер се е подмокрял и клеясал в предния капак. Само, внимавай с "молбите", ротора да не излезе с част от капака.
hladnia - специалист
kristi78 написа:
вече опитах ротора не излиза
Ако си свалил статора ,ротора се държи на предния лагер който най вероятно е ръждясал,клеясал .Опитай да избуташ ротора като почукваш по него с заострено желязо(пробой) да влиза във центровия отвор на ротора. :roll:
gogo7777 - майстор
Е чукни малко с дървен чук от обратната страна на ротора (от към казана). Ще излезне барабар с лагера.

Тема "пералня роса 01" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: