Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
знам че има подобни теми но не намерих какво ме вълнува и затова правя тази :) този двигател 3ф или монофазен е както аз мисля и закакво е тоя кондензатор и как мога да разбера дали кондензатора е заминал защото двигателя не иска да работи .. Предварително благораря :prayer: :prayer:
П.п. не искам да викаме майстор защото сега тва уча 2 ри курс в ТУ-Варна

Прикачен файл

20130601_115402.jpg
hidrazin - майстор
То в училище явно на нищо не ви учат - това е ясно. Ама поне да четете не ви ли учат? Там на табелката си пише - PHASE .....
Кондензатора - като го измериш или проба с нов.
:partyman:
fikata - майстор
Там на табелката си пише - PHASE 1
Това по повод хамлетското размишление:
този двигател 3ф или монофазен е както аз мисля и ...
а какво трябва да измеря за да разбера дали двигателя е ок :?
todortv - майстор
filipkz написа:
....
П.п. не искам да викаме майстор защото сега тва уча 2 ри курс в ТУ-Варна
Синко, без да се обиждаш, или здраво сядаш да четеш или запиши друго училище.
Не бива 2-ри курс, да се задават такива въпроси...Ако държиш да ставаш инж. сядай и чети, не само уроците...
Цък
не сте ме разбрали сега завърших 1 ви курс кадето не се учи нищо съществено освен математиките. Горе долу съм запознат с кострукцията на АМ и СМ машини но не ми е ясно за какво е тоя кондензатор там и какво друго освен изолациятан на намотката мога да измеря и колко ома трябва да е за да означава че двигателя е наред ..
щ
hidrazin - майстор
Ами тогава си изкарай и останалите курсове. Все пак форумите не са панацея и още по-малко училище. За сега потърси някой който е в час с материята. Учиш не учиш "тва" ще е необходим майстор.
:partyman:
kuger - майстор
Ами, на табелката си пише всичко, що ти е нужно. И, от мен да знаеш, тия гадни монофазни моторчета без пускова намотка и кондензаторче не щат да тръгват и това си е. Е, и телта вътре трябва да е намазана с лак, де.
пп: изтървах се с това "монофазни"
lecki - специалист
Филипе, правилно си се насочил да го дефектираш тоя двигател
щото ако чакаш в ТУ-то да те научат на практически неща
нищо няма да стане - аз съм ги минал всичките курсове и знам.
Както колегите казаха прочети по темата - сега не можеш да се оплачеш
от липса на информация.
Първо ти трябва мултицет хубаво е и да мери кондензатори.
После замерваш кондензатора - дали съответства на табелката,
намираш работната намотка - тя е свързана към захранването директно
и трябва да има съпротивление няколко десетки или няколко стотин Ома :?
- не трябва да има клонящо към нула или към безкраиност съпротивление.
Общо взето същото и за пусковата тя е свързана последователно на кондензатора,
неиното съпротивление тр. да е по-малко.
Мериш двете намотки към корпуса не трябва да има съпротивление - наи добре
с Мегаомметър но едва ли ще намериш - минимално изолационно съпротивление
грубо 1кОм/1В - при 220В - 220кОм, нормално е към 100-500 МОм.
В основни линии е това.
Хващаи уреда и почваи!

Тема "ел.мотор на шевна машина" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: