Свалих капака и перката на двигателя за да ги почистя и боядисам ! А колкото до мелачката дори е с 2 лагера радиален и аксиален за предпазител задължително ще измисля нещо . Оборотите са малко високи но не е болка за умиране, предполагам че двигателя няма да спира защото има прилична мощност , а и ремъчните шайби увеличават въртящият момент
alsted написа:Чакай, не говорим ли за работен кондензатор, който стои включен непрекъснато към една от намотките за дефазирането и'?Stefan2000 написа: Изчисленията по формулата която ползвам ми дадоха конденденазатор 130uF.Почти не е от значение поради факта, че се включва за много кратко време. До истината се стига най-добре с проби. Слагаш най-малката стойност, при която тръгва добре.
Тук на колегата за подобен ел.двигател му препоръчват кондензатор 156uF.
До колко е от значение разминаването на стойноста в такива граници?
Стартовия е отделна работа, на мене не ми е нужен, защото машината ще тръгва без товар.