Здравейте,
Изгоря ни един двускоростен мотор за вентилатор. Намотките от стараната към връзките са разкъсани и човека на който го дадохме да го пренавива не може да снеме начина им на свързване. Не съм в България и нямам много избор от кадърни бобиньори. Не разбирам и от пренавиване на мотори и за това се надявам ако има хора които се занимават с това да помогнат със схема на полагането на намотките.
Това е табелката от мотора:
Това е силовата част:
20131004_121459.jpg (39.17 KиБ) Видяна 1927 пъти
К21 изключва К11
На клемната кутия са 1U;1V;1W и 2U;2V;2W. В стартера за мотора има два контактора за обръщане посоката на въртене-К1 и К2, един контактор за ниските обороти-К11 и един контактор за високите-К21.Пуска се първоначално на ниски обороти и ако е необходимо се превключва на високи като контактора за ниските об. се изключва от контактора за високи об. За превключване към ниски обороти, венилатора трябва да се спре и пусне на ниски обороти отново.
Бобиньора каза че, статора е със 36 канала и намотката е една т.е. не са положени две отделни намотки за двете скорости. Има 15 единични, 6 двойни и 3 тройни секции с намотки.
Ако някой може да помогне със схема за полагане на намотките , ако не...
Наздраве да е
Изгоря ни един двускоростен мотор за вентилатор. Намотките от стараната към връзките са разкъсани и човека на който го дадохме да го пренавива не може да снеме начина им на свързване. Не съм в България и нямам много избор от кадърни бобиньори. Не разбирам и от пренавиване на мотори и за това се надявам ако има хора които се занимават с това да помогнат със схема на полагането на намотките.
Това е табелката от мотора:
Това е силовата част:
Прикачен файл:
20131004_121459.jpg (39.17 KиБ) Видяна 1927 пъти
На клемната кутия са 1U;1V;1W и 2U;2V;2W. В стартера за мотора има два контактора за обръщане посоката на въртене-К1 и К2, един контактор за ниските обороти-К11 и един контактор за високите-К21.Пуска се първоначално на ниски обороти и ако е необходимо се превключва на високи като контактора за ниските об. се изключва от контактора за високи об. За превключване към ниски обороти, венилатора трябва да се спре и пусне на ниски обороти отново.
Бобиньора каза че, статора е със 36 канала и намотката е една т.е. не са положени две отделни намотки за двете скорости. Има 15 единични, 6 двойни и 3 тройни секции с намотки.
Ако някой може да помогне със схема за полагане на намотките , ако не...
Наздраве да е