Здравейте,
от доста време се каня да превържа всичките връзки с кабелни обувки на мотора, щото ако не ги увия с изолираща лента се откачат поради разните му вихри при 160+ А ме изнервя всеки път да развивам лентата, та взех си конектори (нямаше с 2 пина в момента, но все тая единия просто няма да го монтирам): Не мога да схвана обаче как да сложа пиновете. Логиката подсказва (поне моята), че проводника се промушва през конектора и тогава се запоява, да ама после не мога да го накарам да си легне в гнездото, пробвах и с пин без кабел, да не би да съм удебелил прекалено спойката, ама... ако го набутам от задната страна при съединяването на конекторите пина изпада. Който е работил такива, ще съм благодарен какъв е фифала, има ли значение кой пин в кой конектор, посока и тн
П.П. Приемам предложения и за друг вид конектори (тези ги взех от комет), условието е да мога да се "заключват"
от доста време се каня да превържа всичките връзки с кабелни обувки на мотора, щото ако не ги увия с изолираща лента се откачат поради разните му вихри при 160+ А ме изнервя всеки път да развивам лентата, та взех си конектори (нямаше с 2 пина в момента, но все тая единия просто няма да го монтирам): Не мога да схвана обаче как да сложа пиновете. Логиката подсказва (поне моята), че проводника се промушва през конектора и тогава се запоява, да ама после не мога да го накарам да си легне в гнездото, пробвах и с пин без кабел, да не би да съм удебелил прекалено спойката, ама... ако го набутам от задната страна при съединяването на конекторите пина изпада. Който е работил такива, ще съм благодарен какъв е фифала, има ли значение кой пин в кой конектор, посока и тн
П.П. Приемам предложения и за друг вид конектори (тези ги взех от комет), условието е да мога да се "заключват"