Та да си изкажа главоболията,за това дълго трасе.
Трасетата са 6 на брой,които са еднотипни и на отделни импулсни трафове.Средната дължина на 12 волтововия кабел на едно от трасетата е около 8 метра,а сечението на кабела е 2х10,5 квадрата.Луничките на едно трасе са 6 броя по 20 вата,като са вързани от втория до осмия метър,през метър.Трафа е импулсен 150 вата.
Та проблема е,че светят много слабо(нещо като на 4 волта).Смених трафа с друга марка(вивалукс),светят(като на 7 волта).Най-накрая ми писна,да ходя по магазини и да ме зарибяват,и свалих акумулатора от колата.И лампите светнаха с пълна сила,като разликата между първата и последната лампа е 0,7 волта,което видимо е почти незабележимо.Трафовете вече ги върнах,както и луничките,и минах на 220 волтови.
Въпроса ми е защо се получава така.
Трасетата са 6 на брой,които са еднотипни и на отделни импулсни трафове.Средната дължина на 12 волтововия кабел на едно от трасетата е около 8 метра,а сечението на кабела е 2х10,5 квадрата.Луничките на едно трасе са 6 броя по 20 вата,като са вързани от втория до осмия метър,през метър.Трафа е импулсен 150 вата.
Та проблема е,че светят много слабо(нещо като на 4 волта).Смених трафа с друга марка(вивалукс),светят(като на 7 волта).Най-накрая ми писна,да ходя по магазини и да ме зарибяват,и свалих акумулатора от колата.И лампите светнаха с пълна сила,като разликата между първата и последната лампа е 0,7 волта,което видимо е почти незабележимо.Трафовете вече ги върнах,както и луничките,и минах на 220 волтови.
Въпроса ми е защо се получава така.