Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
maptod - специалист
Така, купих си една такава пущина съвсем за лична употреба. След първата и проба сгря и запуши :lol:
Сложено е копче 16А да прекъсва товара. Кабела е 2х1.5мм2 - пълен китаец. Има волтметър свързан постоянно, за да показва волтажа без товар.
Въпроса ми е този прекъсвач по какъв начин мога да го заменя за да работи както досега? Кабелите е ясно, че ще ги сменя.
Идеята която ми идва на ум е да ги вържа директно без прекъсвач и с мултицет да следя напрежението.
Вие какво предлагате, варианта да го хвърля отпада - 40лв съм назад.

Прикачен файл

15112013829.jpg

Прикачен файл

15112013826.jpg

Прикачен файл

15112013825.jpg
moimoimoi - майстор
16-те ампера на прекъсвача съответстват на максималния ток на кабела 1.5мм2,което ме навежда на мисълта че тази вилка е за доста малки акумулатори :lol: ,примерно алкални батерии и акумулаторни батерии 7-8-9-10 ампер/часа

за информация мерил съм алкална батерия тошиба АА размер и показва 7 ампера ток на късо
hidrazin - майстор
Ами вадиш копчето и отиваш в някой магазин за резервни части и търсиш нещо дето ще ти пасне на отвора. Може да го смениш и с бутон. Така ще си сигурен че няма да я оставиш включена дълго време. Доколкото се вижда от размазаната снима пише че не трябва да работи повече от 10 секунди.
Нали не смяташ да мериш с нея автомобилни акумулатори?
:partyman:
maptod - специалист
Точно това правих :проба:
Моля ,дай дай таблицата за измерванията от инструкцията и др.данни за вилката!Тотава ще мога да ти дам надежден отговор
hidrazin - майстор
DOBRINMS написа:
Моля ,дай дай таблицата за измерванията от инструкцията и др.данни за вилката!Тотава ще мога да ти дам надежден отговор
Добре дошъл! Каква таблица и какви данни те гонят? Не виждаш ли че човека са го прекарали. С тая вилка може само да почеше акумулатора. То един усилвател за кола гълта повече ток от тази "вилка".
А към питащия - гледам че пишеш нещо за мултицет. Ако имаш такъв, да беше взел няколко крушки за фар и да беше ги свързал заедно. Две ламби с къси и дълги щяха да натоварят акумулатора колкото вилката ама нямаше на дадеш 40 лева а най-много 5. :-D Стартовия ток на един автомобил е много голям. За да пробваш един акумулатор дали е читав трябва да го натовариш с ток близък до стартовия. Ето тук съм си мерил стартовия ток на колата. Първия пик е към 580 ампера и после докато запали се върти около 300 ампера. :shock:
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopi ... 60#p551146
Така че ако си мислил да го ползваш за автомобилни акумулатори се откажи и не се набутвай с още пари за ключ и кабели.
Успех!
:partyman:
fox_vt - майстор
Така е на работа имаме една такава товара и е 50 А :-D :-D и време за мерене 10-15 сек.И разбира се вътре се разтопиха и кабели и букси :lol: доста време я ползваха ама инфото от нея е вятър работа.Само за малки акута става.Да се разпиша и аз -Никел кадмиев елемент SC за винтоверт 5-6А,литиева клетка 17500 -10А,18650-15-17А.Това са ток на късо за 2 сек.
maptod - специалист
И сега какво да го правя тва? Капан за мишки май? Как да го преработя че да стане за тестване на акумулатори до 70-80Ah?
hidrazin - майстор
Амииии... никак. Все пак прочети тук:
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=37021
Успех!
:partyman:
От таблицата и данните искам да видя параметрите на изм. система.Измервателните шунтове се правят !?!!!

Тема "Китайска товарна вилка за акумулатори - изпуши" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: