Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
fox_vt - майстор
Нещо не мога да те разбера :? кой е казал че вилката трябва да е 100А?И да уточним че нещо стана объркване -с товарната вилка с която започна темата се измерва акумулатор,а стартовия ток дърпан от стартера се измерва със амперклещи.Ти кое от двете искаш да измерваш?Или искаш да натовариш акумулатор със ток близък до стартерния ли?Ако е така ще ти трябва вилка с товар поне 200А като при този товар акумулаторя не трябва да кляка под 10 волта,реално даже добрия акумулатор не трябва да клекне даже и при 300А.
hidrazin - майстор
:-D Ами той тръгна от китайска метална кутия с малко кабели към нея и сега ще си прави стенд за диагностика. Развива се човека. :?
:partyman:
maptod - специалист
Ми аз после си питах, как да я преработя за да работи както си трябва. Само трябва да ми донесат амперклещите и да се заиграя с измерването.
Кики - специалист
Добре де, по горе са ти писали че със 100А се тестват акумулатори от 38 до 68 Ah , като искаш направи си вилката на 110 А примерно и ще тестваш да речем от 45 до 75 Ah акумулатори. Това ще ти е достатъчно, в почти всички леки автомобили акумулаторите са в този диапазон, дори и дизелите до 2500 кубика. Хващай пружината дето я беше споменал по-горе в темата и почвай да калибрираш с амперклещите. Иначе ако колата ти е по-стара бензинка има вариант да направиш същия тест и без товарна вилка.
maptod - специалист
Така дадоха ми клещи. Мерих с това http://www.benning.us/html/productdetails.php?id=58
Оказа се, че товара който си беше оригинално е 100 А, но просто не е направено както трябва. Калибрирах си още един товар 100А и един 200А. Събирам предложения как да вградя и свържа 200А товар с оригиналния в кутията
Ето това се получи:

Мерих също така една Тигра `05 1.4(или 1.6)52Ah дава консумация 80-100А и Стило 1.9JTD 74Ah - 180А без подгрева с него още 50А.

Прикачен файл

07122013841.jpg Това са кабелите, ще им направя по едно мостче за да хваща и двете страни на щипката.

Прикачен файл

07122013840.jpg От ляво е 100А а от дясно 200А, в средата си е оригиналния
Кики - специалист
Щом оригиналната е 100А възстанови я с корави кабели примерно 16кв.ПВ-А2, колкото по-къси толкова по-добре, направи много стабилни връзките към товарното съпротивление а в другия край на кабелите (където ще контактуват с полюсите на акумулатора) трябва да измислиш някакви остри накрайници които правейки теста да забиваш бързо в полюса на аку-то. Добре е единия извод на вилката да е твърд а не кабел, и пак остър. И много се заблуждаваш като си мислиш че теста с товарна вилка трябва да се прави с ток еднакъв на стартерния в колата. 100А са достатъчни. http://www.industrial.bg/?gg=10&hh=2&ll=167
maptod - специалист
В тоя линк какво трябва да видя, че не схващам? Там най-малкия товар е 250А до колкото виждам...
Кики - специалист
Долу -горе какво предтсавлява истинската товарна вилка, не е с кабели като твоята, има само един и виж колко е къс и с какъв накрайник. Амперите не ги гледай, тази вилка е за доста по-яки акумулатори.
maptod - специалист
Би ли ми свършил работа, гетинакс като изолационен материал за да изведа краищата на корпуса? Мисля си по една гетинаксова шайба от двете страни на корпуса, болт М8 или М10 сожен от вътре на вън и стегнат с гайка. След гайката да има резба около 10мм и закрепването на кабела на щипката да става с гайки с уши.
maptod - специалист
Хайде де това ми е последната питанка, повече няма да ви занимавам :-D

Тема "Китайска товарна вилка за акумулатори - изпуши" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: