Здравейте, търсих подобна тема но не намерих, за това ще питам направо. Имам един стар UPS в нас кой то не ползвам, по документация вади до 800W. Искам да го вържа за колата, така че да се зарежда когато двигателя работи, както акумулатора но искам да е отделно от него така, че да не го изтощава. Моделът му е PCStar PR800 но не мога да намеря линк. Искам да го сложа в багажника и да прекарам тройка разклонител от него ( звучи ми малко тъпичко но не се сещам за по-добро място в момента ). Карам Тойота Авенсис от 2003, а акумулатора е 74Аh. Към него ще включвам лаптоп на който захранването му е 170W 2,5А а батерията е 6080 mAh не знам дали е от значение. Та въпросите ми са няколко:
1. Дали няма да е по-добре да включа инвертор линк направо към запалката, но ме е страх, че при по-дълга работа от рода на 4-5 часа акумулатора, ще падне и дори да не падне ще се възстанови ли за 100-на километра.
2. Ако е възможно как да свържа UPS-a към динамото на колата и ако го свържа ще пречи ли на нормалните функции на колата.
3. Ще издържат ли кабелите на колата и запалката ако включа инвертора.
1. Дали няма да е по-добре да включа инвертор линк направо към запалката, но ме е страх, че при по-дълга работа от рода на 4-5 часа акумулатора, ще падне и дори да не падне ще се възстанови ли за 100-на километра.
2. Ако е възможно как да свържа UPS-a към динамото на колата и ако го свържа ще пречи ли на нормалните функции на колата.
3. Ще издържат ли кабелите на колата и запалката ако включа инвертора.