Здравейте,
не знам дали таво е раздела или е по правилна да пусна темата в раздел "От всичко по нещо", но ако е нагрешното място, моля модераторите да я преместят
Та, имам една количка на дистанционно, която работи с литиево-йонна батерия на 7.4V 1200mah. Количката не беше ползвана повече от година, като батерията е била свързана към нея през цялото време. Онзи ден я извадих от кутията и я заредих за около 30мин просто, за да видя дали има живот в нея( в ръководството пише, че се зарежда 4-6 часа) и взе че тръгна но за няколко секунди. За това я оставих още 4 часа, но като я пробвах, пак издържа около 15сек., след което спря. ОСтавих да се зарежда цяла нощ, но когато я вклзчих на сутринта, въобще не тръгна. Никакви признаци на живот.
Та, да попитам- има ли начин да се същиви батерията или е за боклука.
ПП все съм си мислел, че литиево-йонните батерии не сдават багажа толкова лесно както NiMH, при продължителен престой, без да се ползват.
не знам дали таво е раздела или е по правилна да пусна темата в раздел "От всичко по нещо", но ако е нагрешното място, моля модераторите да я преместят
Та, имам една количка на дистанционно, която работи с литиево-йонна батерия на 7.4V 1200mah. Количката не беше ползвана повече от година, като батерията е била свързана към нея през цялото време. Онзи ден я извадих от кутията и я заредих за около 30мин просто, за да видя дали има живот в нея( в ръководството пише, че се зарежда 4-6 часа) и взе че тръгна но за няколко секунди. За това я оставих още 4 часа, но като я пробвах, пак издържа около 15сек., след което спря. ОСтавих да се зарежда цяла нощ, но когато я вклзчих на сутринта, въобще не тръгна. Никакви признаци на живот.
Та, да попитам- има ли начин да се същиви батерията или е за боклука.
ПП все съм си мислел, че литиево-йонните батерии не сдават багажа толкова лесно както NiMH, при продължителен престой, без да се ползват.