Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
kabalo86 - напреднал
Напук на всички недоброжелатели и спамери системата заработи без да се запаля :) Смених горния резистор 180 ома с такъв 60 ома и системата заработи в целия диапазон 0-24волта(и с това имах проблем работеше до 13в.).Зареждам пакет от общо 6 батерии при 12.6 волта и 500ма температурата на ИС не стига повече от 35 градуса имам си и лед диод за край на заряда.Батериите си остават лед студени иначе не загряват .Монтирал съм нещата в кутия от компютърно захранване като мисля да пусна и вентилатора през друго захранване на 12в.Също поръчах от ebay волтметър 0-30в и ис лм1084 с която ще заменя 317ката.След тези неща ще сложа и копче което да прекъсва второ съпротивление 1ом 1ват за да дига ампеража на 1.2а За защита на пакета от прегряване мисля да сложа биметална пластина на 40c която да прекъсва при евентуално тяхно греене което засега го няма. :rolleyes:

Благодаря на колегите който ми дадоха насоки и помогнаха :)
toolegittoquit - майстор
Имай предвид, че някои волтметри изискват да имат референтен източник на захранване. Ако тръгнеш да ги захранваш с измерваното напрежение, се получават аномалии в измерваното. Навремето исках да си слагам волтметър на таблото на колата и така и не намерих читаво волтметърче за панел, което може да работи без външно захранване. То и не съм търсил. Минах през Конрад и още 1-2 магазина.
А за запалването - няма да се запалиш, ако внимаваш. Аз зареждам с 5V през един диод акумулаторни елементи по 3.7V. Един съм си вградил в едно фенерче, да го направя презареждащо се. Колкото по-умен е контролът на заряда, по-хубаво е, разбира се.
kabalo86 - напреднал
захранването ще е отделно адаптер 220/12волта .Мисля че ще е защитено предвид имам защита по напрежение един път и втори по температура на пакета.
DMN - майстор
toolegittoquit написа:
Имай предвид, че някои волтметри изискват да имат референтен източник на захранване. Ако тръгнеш да ги захранваш с измерваното напрежение, се получават аномалии в измерваното. Навремето исках да си слагам волтметър на таблото на колата и така и не намерих читаво волтметърче за панел, което може да работи без външно захранване.
Този, който съм дал за пример по-напред в темата се захранва от източника на измерваното напрежение(не му трябва отделно захранване), и точно такова си сложих на таблото в колата да следя напрежението на зареждане на акумулатора. Има си даже и потенциометърче за настройване.
ivan_v - специалист
DMN написа:
Този, който съм дал за пример по-напред в темата се захранва от източника на измерваното напрежение(не му трябва отделно захранване),....
Това е така, но е възможно и да се разделят измерваното от захранващото напрежения. По този начин минималното измервано напрежение става 0,01V.
https://www.youtube.com/watch?v=c5lB_FRA7Aw
kabalo86 - напреднал
ground от кое трябва да е от захранването или от тестовото?
kamen123 - напреднал
сега виждам темата, малко помощ от мен ,
тези няколко батерии трябва да се балансират при зареждане...
и при зареждне препоръчват да се поставят на негоримо място ...

казано по друг начин литиевите батерии гърмят при неправилно зареждане ...
за пример може да видиш историята по новините с последния samsung note...
за тва по добре помисли да ги зареждаш отделно и/или с професионално зарядно..

Тема "проблем с регулатор на напрежение с lm317" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: