Здравейте,
За един от винтовертите купих нова батерия и старата ми остана.
Винтоверта е PABS 18 LI2.
Батерията е с пет Li Ion клетки и упраление на батерията. Изводите на корпуса са три. Единия е червения кабел директно от плюса на батерията. Черния е минуса от платката с управлението (защитата е на долната страна) и един жълт кабел с по-малко сечение).
Мерих какво има на жълтия кабел с мултицета. Напрежение между 0 и 0.7V. Според мен това е серийна линия за комуникация със зарядното. Трябва да я преслушам с логическия анализатор.
Въпросите ми са няколко:
- какъв може да е жълтия кабел ?
- мога ли да зареждам батерията като и подам около 20 волта директно на червения и черния кабел ?
- зарядното на тези батерии дали е само източник на напрежение или има и там някакво управление ?
Иска ми се да преправя батерията на един друг винтоверт от Ni-Cd на Li-Ion с този контролер, като подменя елементите на батерията.
За един от винтовертите купих нова батерия и старата ми остана.
Винтоверта е PABS 18 LI2.
Батерията е с пет Li Ion клетки и упраление на батерията. Изводите на корпуса са три. Единия е червения кабел директно от плюса на батерията. Черния е минуса от платката с управлението (защитата е на долната страна) и един жълт кабел с по-малко сечение).
Мерих какво има на жълтия кабел с мултицета. Напрежение между 0 и 0.7V. Според мен това е серийна линия за комуникация със зарядното. Трябва да я преслушам с логическия анализатор.
Въпросите ми са няколко:
- какъв може да е жълтия кабел ?
- мога ли да зареждам батерията като и подам около 20 волта директно на червения и черния кабел ?
- зарядното на тези батерии дали е само източник на напрежение или има и там някакво управление ?
Иска ми се да преправя батерията на един друг винтоверт от Ni-Cd на Li-Ion с този контролер, като подменя елементите на батерията.