Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Известно време, клавиатурата на алармата беше разкачена. При монтажа, алармата не работи. Двете светлинни индикации не показват активиране на алармата, само бутоните светят. Как мога да активирам алармата и да я кодирам!?
nokoniko - специалист
paco7171 написа:
Известно време, клавиатурата на алармата беше разкачена. При монтажа, алармата не работи. Двете светлинни индикации не показват активиране на алармата, само бутоните светят. Как мога да активирам алармата и да я кодирам!?
Какъв е контролния панел/ предполагам е ЕСПРИТ /към който е свързана клавиатурата? Може и да се наложи ресет/връщане към фабрични настройки /и отново да се програмира. Клавиатурата 616 или 626 е-дай снимка. Като начало изключи акумулатора и след това захранването на трафа. След няколко секунди включи трафа без акумулатора. Може и да тръгне. Ако е стар акумулатора може и той да те ебава. Трябва да се смени.
Благодаря. ESPRIT е клавиатурата. Модела на алармата е 626. до последно е работила.
zmiori - специалист
Не бе човек. Клавиатурата е 626. А панела към който е закачена, е някакъв есприт . Това е важно.
nokoniko - специалист
Прикачен файл:
b806a0a3175c495e.jpg
Отвори кутията и кажи какво пише на мястото оградено с червено. Много е важно модела и версията. Всички модели се програмират на различни адреси.
petrov7111 - специалист
Измери изправеното напрежение без вкл. акумулатор.
nokoniko - специалист
petrov7111 написа:
Измери изправеното напрежение без вкл. акумулатор.
Даваме съвети, но като виждам, че не може да ни обясни какъв е контролния панел не вярвам, че ще знае къде да измери изправеното напрежение-дано се лъжа........
Да. Точно това е номера. Платката е същата.
nokoniko - специалист
paco7171 написа:
Да. Точно това е номера. Платката е същата.
Изключи клемите на акумулатора и извади една от жиците, които идват от трафа на платката където пише 16 АС.така ще направиш обезточване на системата. След 5 секунди върни кабелчето от където го извади и стегни хубаво клемата. Ако те охранява фирма може би имаш още една кутия с някакъв модул или предавател, където е възможно да има още един акумулатор. трябва да го изключиш и него ...преди да обезточиш системата. Ако не смееш да пипаш по платката изключи акумулатора и просто изключи тока в къщи от БУШОНА и след 5 сек. го включи. Ако не стане пробвай още 2–3 пъти. Не винаги се получава от първия път.

Тема "Аларма PARADOX 616/626 KEYPADS" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: