• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
petrov7111 - специалист
Здравейте, може ли някой да ми ремонтира ЮПС-а, разбира се срещу заплащане, или да ми помогне ако изобщо е възможно със ремонта ? Благодаря предварително.
hidrazin - майстор
В близкия сервиз. Тук сервизи няма.
:partyman:
petrov7111 - специалист
Днес го носих в един, но техника явно е доста добър и ми заяви, че може и 2 дни да му отнеме и ще струва 200 лв. За това питам тук дали някой разбира от тази техника , ако не, дали знае за добър сервиз или техник.
hidrazin - майстор
Ами 200, какво толкова? Иначе нов от магазина.
:partyman:
zdravcho - специалист
Поне да беше казал марка, модел, какви са му симптомите, та ако някой прояви интерес евентуално, да знае за какво става въпрос. :rock:
petrov7111 - специалист
Марката е SINECARE с изведени кабели за външен акумулатор от кола. Не намирам никъде етикет за модел. Изхода му е синосуида. Мога да направя снимки и да публикувам. При вкл. на помпа от парно отопление и обръщане на фаза и нула е станала повредата. Аз го отворих и на пръв поглед видях изгърмели транзистори на радиаторите. Има 16 бр. MOSFET IRFZ48N . 8 са на 1 радиатор, 4 на радиатор към минусова клема, 4 на радиатор към плюсова клема. Смених ги всичките 16 бр., но при вкл. се чува бръмчене и тези на плюсовата клема греят много и го изключих. Явно проблемът е не само в тях.
Antonii - майстор
Те тия транзистори като изгърмят покрай тях отиват и доста други елементи, като най-вероятно и драйверите които ги управляват са заминали.
DMN - майстор
petrov7111 написа:
При вкл. на помпа от парно отопление и обръщане на фаза и нула е станала повредата.
Точно така както си го написал, едва ли е станала повредата според мен, по-скоро някъде е подадено 230V където не трябва(на изхода или към акумулатора) или пък от нещо друго.
petrov7111 написа:
Смених ги всичките 16 бр., но при вкл. се чува бръмчене и тези на плюсовата клема греят много и го изключих. Явно проблемът е не само в тях.
Ами не е само в тях, греят щото най-вероятно са постоянно отпушени, а те трябва според мен да работят в импулсен режим, явно и управлението им(някоя интегралка) също е заминало, както спомена и колегата по-горе.
Ако имаш желание може да щракнеш някоя снимка(така за духът на форума), едва ли ще се успее да ти се помогне така дистанционно, щото си трябва да имаш някои познания и уреди за целта(едно оцсилоскопче например за по-лесно :-D ).
Колко вата е UPS-а ?
zdravcho - специалист
DMN написа:
Точно така както си го написал, едва ли е станала повредата според мен, по-скоро някъде е подадено 230V където не трябва(на изхода или към акумулатора) или пък от нещо друго.
И аз така мисля, но това няма значение, важното е какво може да се направи от тук нататък. Заслужават ли си средствата и времето по ремонтирането му.

Виж тук: http://www.unicad.bg/pv_inverter_heating.htm
Не знам същия ли е, евентуално смяната му с такъв
  • 1
  • 2

Тема "Ремонт на UPS" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: