• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
miroton - майстор
С какво да изчиста медните пластинки на ротора

Прикачен файл

Снимки0579.jpg

Прикачен файл

Снимки0577.jpg
hidrazin - майстор
Ученическа гумичка или ако са много нагорели шкурка 1000 и нагоре. Много ли искри? Ако е така - проблем с ротора.
:partyman:
lov - майстор
С ученическа гумичка не става. Има си гумички ама с абразив във тях. Майсторята го правят като подкарат двигателчето през траф и полират на място. Дори ако е много накопан го престъргват пак така на самоход.
hidrazin - майстор
Малко ученически гумички си виждал. Явно и на училище толкова си ходил. :) Няма по-добро за малки мотори с малък нагар. А пристъргването - ако има какво. На тоя ню-ню двигател едва ли.
:partyman:
За малки мотори с малък нагар -- шкурка 1500 :yawinkle:
miroton - майстор
Черното се махна с тампон за уши,не беше нагорял а само зацапан.
Като го пуснах едвам въртеше и за 3 секунди ротора започна да пари, искренето беше повече от неоходимото -сравних го с другия сушуар където ми бяха дали-hidrazin пак е прав.
Мерси на всички където се включиха в темата.
lov - майстор
hidrazin написа:
Малко ученически гумички си виждал. Явно и на училище толкова си ходил. :) Няма по-добро за малки мотори с малък нагар. А пристъргването - ако има какво. На тоя ню-ню двигател едва ли.
:partyman:
Тва с ученето не позна. Колекционер да дипломи по принуда. Е може и да си прав ама по нашия край викат "Циганина що не си гори ръцете. Ами щото има клещи." Та и такива полираща гума се намира и хич не ми е идвало на ум да преоткривам топлата вода. До скоро имах дори цял диск закачен на едната страна на шмиргела. Нали се сещаш де правят електроинструменти у нашенско и къде я ползват. Е ако тука нема то къде.
А с престъргването им има има. И ако на това му викаш ню-ню. Аз би трябвало да го сравнявам като с двигател на Боинг спрямо с тези които понякога чопля. Отварял ли си някога дигитална камера. Задвижките на блендите и филтрите в обектива са с диаметър 2-3мм. :lol:
hidrazin - майстор
И какво?
Изображение
Не всеки може да си краде от завода в Ловеч. Как се прави ученическа гума за триене:
http://www.youtube.com/watch?v=ojxOQEFAE7k
Наистина в някои гуми за триене няма абразив. Но пък в други има - често се използва смляна пемза. Вероятно са измислили и други абразиви.
Та накратко:
Гумичките без абразив се използват за триене на молив. Графитът полепва по гумените частици които се откъсват от върхът на гумата. Резултат - следите от молив изчезват, гумата намалява очевидно а хартията почти си запазва структурата.
Гумичките с абразив - използват се за триене на химикал. За разлика от молива при който частиците графит остават на повърхността на хартията при химикалите имаме и частично проникване на мастилото в структурата на хартията. Затова се използват гумички с абразив. Резултат - мастилото изчезва, гумичката не се износва бързо, хартията изтънява и и нарушаваме структурата.
Общо взето съставът и на двата модела е еднакъв - някакъв каучук, оцветител, аромат а за тези предназначени за триене на химикал и абразив. :wink:
Та както казах - малко гумички си виждал. :? Винаги при инструмента имам някое парче гума - обикновено KOH-I-NOR. Много съм доволен от тях. Много години ги използвам за почистване на контактни повърхности - примерно паладирани, посребрени и позлатени контактни гребени на платки и подобни. Химията (спрейове и течности) не винаги вършат добра работа. А гумата щади тънкото галванично покритие но все пак дори и с гума не трябва да се прекалява. Китайците слагат почти прозрачно покритие. :lol: Вбесявал съм се като видя някой да чисти контактна повърхност като я търка с ножче или с отвертката. :evil: Специално за теб изтърках гребена на една стара памет. Дано направиш разлика.

Изображение

:partyman:
lov - майстор
Ей винаги имам какво да научи човек в този форум. Не бях се замислил наистина за гумичките за химикал че са с абразив.
А относно крадването нещата на времето не бяха така.Не че и това не е било. Но от елтоса товареха боклука на един трактор с ремарке, и направо на сметището. Нямаше мангали нямаше събиране на метални отпадъци. Само дебнехме кога го изкарват. Що инструмент що нещо съм си прибрал от там. Половината работилница най редовно си правехме организирани посещения и на вторични суровини точно с такава цел.
Още ползвам едно шлайфче М600 сглобено от пробния модел. Не бяха го пуснали в производство а аз го напинях да режа в гаража.
А за моторчето на обектива вътре има и още по малки. :lol:
Явно една порода сме с тебе и се ровим дето не трябва от спортна злоба. :? :x
pavelari - майстор
hidrazin написа:
Малко ученически гумички си виждал. Явно и на училище толкова си ходил. :) Няма по-добро за малки мотори с малък нагар. А пристъргването - ако има какво. На тоя ню-ню двигател едва ли.
:partyman:
ето кой не е ходил на училище - контактна система на се ПИПА С ШКУРКА. С ШКУРКА СЕ ПИПА В СТУДЕНАТА ОБРАБОТКА НО НЕ И В ЕЛЕКТРОТЕХНИКАТА!!!!
  • 1
  • 2

Тема "електродвигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: