• 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
ivanovbg - майстор
edesign написа:
Например в Индия.... хиляди км. разстояние, както е в гъсто населената Европа.
edesign написа:
Та това е форум и си мисля че всеки може да пише мнение и да излага впечатленията си.
Сама за информация, Индия е с гъстота на население 5 пъти по голямо от това на Европа и е бедна точно заради това, че от всеки квадратен километър площ трябва да се изхранват над 350 души. Като се има в предвид, че Хималаите заемат голяма част от територията и ..., тази цифра нараства мноого.

А моето скромно мнение е да не правиш генерални заключения на базата на ограничените ти знания!
hidrazin - майстор
Абе не знам за Индия, ама у нас все още има селца и махали където НИКОГА не е имало електричество.
http://m.btvnews.bg/article/1317738420- ... z_tok.html
http://www.blagoevgrad.utre.bg/2014/09/ ... vat_za_tok
http://www.burgasinfo.com/news/view/5/37350
https://www.facebook.com/GornoOsenovo/p ... 8391493064
Сигурно има и други такива. Каква ти Индия? Индия е тук!
:partyman:
kekata - напреднал
Ами значи им трябват на нашите евтин генератор :) къде спи БАН?! ;)
edesign - специалист
гъстотата на населението и площта и това къде е най-гъсто населено са много различни неща.
Както и в България населението отива в големите градове и там е много гъсто населено обаче остават малки селца и градчета далеч в пустините на Китай например, където живота няма нищо общо с този в Пекин.
Преди две или три години имаше репортаж по централната емисия новини как в Китай насилствено изселват такива села, защото живота там е все едно както преди няколко стотин години.
ivanovbg - майстор
Хидразин ти е дал такива примери дори за България.

Вземи прочети някой справочник де. Китай е едва двойно по гъсто населението от колкото в Европа, което ще рече2,5 пъти по рядко населен от Индия, а природните ресурси и плодородната земя да не говорим колко повече са.
edesign - специалист
ivanovbg по-добре ти попрочети какво означава гъстота на населението -> брой хора/ площ
Ето ти пример:
Китай като цяло - 139,6 д./km²
Само за Шанхай - 2910 души/km²
Данните са от wikipediata. Докато Европа е най-равномерно населения континент.

Или още един по-разбираем пример: София 1 281 580 население

Видин 51 622, Враца 61 814, Монтана 45 160, Лом 24 460, Плевен 112 643, Габрово 60 167, Велико Търново 71 073, Шумен 89 227, Добрич 96 723, Варна 348 527, Русе 160 425

Сумата на всичките тези градове е 1121841, което е с повече от половин Варна по-малко от София.
Сам направи връзката има ли такава между броя жители и западналостта на региона, както и каква е гъстотата в София спрямо половин България.
ivanovbg - майстор
Мда, попрочете.

Но, България има средна гъстота на населението почти наполовина , а в София е над 1000д/км2 - колкото Пекин. В Делхи са над 7400д/км2.

И едно друго сравнение:
Китай Германия
139,6 д./km² 231 д./km²

Шанхай Берлин
2910 д/km² Над 3500 д/km²

Така че не мисли , че Китай е гъстонаселен. Доста им е широко около врата още :wink:

:partyman:
Стиви - специалист
edesign написа:
в Египет преди 5 години литър бензин 1 пиастър (под 40ст.) сега не знам как е. Само в Кайро колите в пъти повече отколкото в цяла България. Цените на бензина в персийския залив е още по-ниска, бройката на колите сигурно е колкото в половин Европа. В Америката всеки може да провери цената на бензина.
Защо електричките се пробутват само в Европата и изобщо какъв е смисъла.
Накъде буташ темата с неадекватните си твърдения? Темата е за електромобили, а не за гъстота на населението! Ако беше прочел ПОНЕ тази тема, щеше да ни спестиш голяма част от глупостите които изписа! Прочети това :
viewtopic.php?p=594796#p594796

все още ли смяташ, че в Европа има НЯКАКВО развитие в този сектор в сравнение с "Америката"? Европейските производители правят модели електромобили , които да служат за плашило от електромобилите - да не би някой вземе да си помисли да купупва такава глупост. Посланието им е: "Ако ви се дават мнооого пари за нещо, което едвам се тътри по улиците и може да изминава само 60-80 км. с едно зареждане, а зареждането трае няколко часа, моля заповядайте! Ама я по-добре си купете норамален автомобил, че ние повече печелим от тях, чупят се по-често, а и имат повече консумативи. От електрическите автомобили каквото вземем при продажбата, това е!"

В духа на темата, гледам доста спрягате Тесла, та гледам само преди 5 дни е излезнал нов модел, който забива (почти) всички пушляци в земята!


4х4
700 коня 930 Нм.
ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3,2
вдига до 250 км/ч
изминава 443 км с "един резервоар"

Ако се зареди в български контакт, едно зареждане ще е за под 20 лева или под 8 литра гориво. Дефакто този звяр за 440 километра гори, по-малко отколкото един нормален седан за 100км. пробег :shock: А глупавите американци не дават и цент за зареждане, а си карат съвсем за без пари!

освен това всички модели вече стандартно ще имат автопилот, който може да управлява автомобила почти автономно -
следи лентата за движение , участниците в движението, знаците за ограничение на скоростта и ги спазва автоматично :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QERGldfZA5A[/youtube]

Впечатляващо! Елън Мъск доста вдига летвата за "класическите автомобилостроители" . На нас ни остава да въздишаме още ... доста години и да се надяваме технологиите да се развият по-бързо. Както се случи с компютрите, цифровите апарати, плоските телевизори и смартфоните! Повечето от нас не си представяха че толкова скоро ще имаме възможност да ги притежаваме, но...
edesign - специалист
Защо в БГ форум винаги се стига до обиди и квалификации не знам?!

Правилно си копирал на края:

Впечатляващо! Елън Мъск доста вдига летвата за "класическите автомобилостроители" . На нас ни остава да въздишаме още ... доста години и да се надяваме технологиите да се развият по-бързо. Както се случи с компютрите, цифровите апарати, плоските телевизори и смартфоните! Повечето от нас не си представяха че толкова скоро ще имаме възможност да ги притежаваме, но...

Времето ще покаже това ли е бъдещето. Американците са царе на търговията и рекламата. Също да спомена, че и кризата 2007 тръгна оттам ... :-D
Стиви - специалист
Не съм целял да те обидя. Опитай да проверяваш фактите, преди да споделиш тук с нас изводите си базирани на тях. Проява на неуважение е игнорирането на информацията в мненията на колеги от форума, писали преди тебе. Ако имаш нова информация, противоречаща на споделената дотук, е редно да я споделиш, ПРЕДИ да ни натресеш изводите си с явно заложен конфликт.
Относно копирането за което говориш - това единствения начин, който знам, за споделяне на мислите ми във форум - копирам ги тук в писмена форма. Ако намериш друг източник на цитата, значи някой ми е хакнал мозъка и краде яко :roll:

Елън Мъск е освободил всички патенти, така че всеки може да го копира свободно и да развива идеята. Цената е най-ниска за този клас автомобили, а характеристиките са от най-високите за сериен
автомобил. Като добавим и нулевите разходи за гориво, не виждам пречки за масовото му навлизане на пазара без каквито и да е други маркетингови стратегии. Надявам се по-скоро да направят завод за батерии и да развият техногогията в близко бъдеще. Ясно е, че производителите на батерии, точно както и производителите на автомобили нямат полза от евтини батерии с голям капацитет и дълъг живот, въпреки че от години имат обещаващи технологии. Визионер като Мъск, само може да спечели от резвитието и производството на по-добри батерии. Не знам за вас, но на мен този човек винаги ми надскача очакванията! Дано бъдещето на батериите не е толкова далечно колкото ми се струва. Останалото и сами можем да си го сглобим в духа на форума [-o<
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: