• 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
ivanovbg - майстор
stivemaster написа:
Какво имам предвид - спирачките на почти всички автомобили, вече се правят с електрическо серво,така че смяната на двигателя няма да окаже въздействие.
Тва тепърва го разбрах от тебе. Даже на Теслата са с вакумпомпа май :?
Га ще спреш с глупавите ти твърдения? Досега нищо технически вярно не съм прочел от тебе...
ge6aaaa3 - специалист
stivemaster написа:
По въпроса с теглото на електромобила "над 2 тона" ,ще кажа че конверсията качва теглото с около 100кг, само ако е с оловно кисели батерии, иначе теглото е по малко ,така че сравнение на опелче или голфче - конверсиализирано, с Тесла е меко казано неуместно,защото е сравнение между автомобилче нисък клас и суперспортен че и седемместен с размери 5 на 2 метра автомобил.
Е, SLS-а не е голям автомобил, а двуместен спортен... Убеден съм, че инженерите на AMG са се постарали теглото да е възможно най-ниско. А и нали все Теслата я врете като доказателство колко са добри е-мобилите? Аз от това съдя, че се стремите към подобни показатели... Най-малкото откъм пробег.
И, не знам как при гаражна конверсия се качвали 100кг в най-лошия случай при положение, че електрическия SLS е с 400кг по-тежък от този с 6.3-литровия осмак... Явно са много некадърни тези от AMG...
Сега това пак ще се приеме като подигравка, но това е истината...
Тани - модератор
За да ви спестя празните приказки!

Нали се разбрахме да не ни обяснявате как не може, а като не знаете да попитате КАК? и КОЛКО?

Отговор на първия въпрос - ТАКА:
Прикачен файл:
tiat_results.jpg
На втория 880кг.
Прикачен файл:
talon_kat.jpg
Други митове ще разбиваме ли?
stivemaster - майстор
Ще се опитам да не слизам на нивото ти ivanovbg и да те обиждам, но наистина не си се излагал досега така в друга тема . Никъде не съм уточнявал дали е вакуумна или нагнетателна ,казах че е с електрическо задвижване ,което за теб очевидно е непознато,ето ти примерче за да знаеш вече, за кво става дума.Ето какви са и на хибридните автомобили. Тук човека си е направил труда, да систематизира историята на автомобила и според него, през 1985 г GM въвежда като стандарт, във високия клас автомобили, електрическата серво помпа с цел безопасност - дори при изгасен двигател, имаш сервоусилване и на спирачките, след като в края на 1960 ,пак GM са въвели и eлектро - хидравлична система, предлагаща дори променлив коефициент на усилване на волана, системате е като опция на Pontiac и на други техни автомобили.


Ееееее добре бе Тани =D> кефиш !!!! Това се казва да работиш с документи.

ПП Колега ge6aaaa3 коя част от думата конверсия не разбираш, че да я обясня и да не говорим напразно за творбите на АМГ, в темата за електромобил !?!?!
ivanovbg - майстор
Мда, по твоята логика съвсем спокойно мога да кажа че от отдавна всички коли са електрически - вземи им тока и се превръщат в недвижимо имущество :lol: :lol: :lol: :lol:

Това твое примерче, прочете ли за какво иде реч? Май е време да спреш да си писател, а и да станеш малко читател.
С червената стрелка съм ти показал номер 4 - там се включва към смукателния колектор. Колко такива съм сменил дето безконтролно остават да работят ...

Прикачен файл

untitled.JPG
untitled.JPG (29.01 KиБ) Видяна 2375 пъти
hidrazin - майстор
Тани написа:
...ИЗВИНЯВАМ СЕ на всички, които подведох, когато правих съпоставката на Тесла с автомобилите с ДВГ. Поради липса на информация, съм смятал грешно разходите за "гориво" (ток в случая) Оказа се, че си купуваш електромобила, и след това, можеш да караш ... напълно безплатно, като зареждаш в мрежата Tesla Supercharger от бързи зарядни станции, които се захранват с енергия от възобновяеми източници и са безплатни за използване за собствениците на електромобили Tesla Няма лъжа, няма измама!

Мита със зимното каране отдавна е разбит! Вече дадох линккъм собственик на Тесла в Норвегия , който обясни за лютите зими , които продължават от 4 до 6 месеца и как пробега зимно време пада от 500 на 400 км - с 20% . Явно става за за зимата след като:

През месец март в Норвегия са купени 1 493 Tesla Model S, с което калифорнийският електромобил става най-продаваната лека кола в страната, съобщава Hegnar.no. От класирания на второ място Volkswagen Golf са реализирани двойно по-малко бройки, а челната тройка допълва Nissan Leaf с 425 продажби.

Миналия октомври стана ясно, че норвежците са готови да плащат по-висока цена за употребяван Model S, вместо да чакат на опашка за по-евтин нов. Огромният интерес към Tesla се обяснява с високите цени на бензина и привилегиите за електромобили.
Мдаааа... Тесла, Тесла, Тесла... Знам че я харесваш. И аз я харесвам. А какво ще кажеш сега да слезем на Земята? :-D
1. Безплатни зарядни станции. Е ами не ми се ходи до Унгария и още по-нататък за да я зареждам безплатно. Щеше да е хубаво да сравниш картата със сегашните и тези в проект зарядни станции с картата на заплатите в Европа.
Бързи зарядни станции на Тесла
Часово заплащане в Европа 2012
Е, малко стара карта със заплати намерих, ама върши работа. Нещо много подозрително Тесла строят зарядни станции само там, където почасовото заплащане е над 20 евро. :) Та в близко бъдеше такива безплатни станции у нас няма да има. Нито в по-далечно. Нито в още по-далечно. Някога - може би, ама кога? Пък тесла ако евентуално сбъркат и решат да правят такива у нас, ще попаднат в такъв филм, че ще им се извие свят.

2. Митът със зимното каране. Може и да е разбит. Ама не съвсем. Линка който си дал води до рекламен клип, в който участва Bjørn Nyland - бивш Норвежки световен шампион. А както знаем, бившите шампиони ги използват за какво? За реклама. Най-отдолу съм боднал един линк. Доста повече вярвам на него. Човека си казва - при много ниски температури (-30) батерията губи дневно по 70км пробег. При "по-топъл" зимен ден - 40км дневно. Освен това също казва че с една зарядка минаваш 500км лятото или ти стига за една седмица ПРЕСТОЙ в люта зима. Знам, знам. Сега някой ще каже че у нас няма такива зими. Ама в Норвегия има. И да няма зима Теслата пак си консумира ток, дори и да не я караш. И явно е ПОВЕЧКО от конвенционалните автомобили. Защо - за сега не знам.

3. и 4. В Норвегия бил продаван много. И там им бил скъп бензина. Ами къде да е продаван много? В България със средна брутна заплата няма и 1000лв или Норвегия със средна брутна заплата от над 10 000 лева? У нас миналата година са продадени около 200 000 автомобила ВТОРА УПОТРЕБА и около 20 000 нови. Ако си зададем въпроса кава ли част от тези 20 000 са купени от физически лица а не фирми и организации, работата става доста трагична.
Пък че им били много скъпи горивата. Скъпи, скъпи, колко да са скъпи? С 33% отгоре.
http://www.fuel-prices-europe.info/
Мислиш ли че на един норвежец много ще му дреме ако вместо да дава 300 евро на месец дава 400 евро? Ами ще трябва да работи за тях 4-5 часа повече.

Боднатото клипче. Ако има проблеми с превода, да помагам?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lNCHx_GUiC8[/youtube]

Общо взето преди да се превъзнася нещо, трябва да се чете по-надълбоко и да не се изтъкват само положителните страни а за останалите да си ровим главите в пясъка. :? Та аз за това - леко да поохлядя ентусиазма.
На въпроса "Има ли почва за Тесла-та у нас?" - отговорът е ТВЪРДО НЕ !
Относно спирачките и годишните прегледи - мислиш ли че е така, като го написа? Спират от движение всички коли с технически неизправности???
:partyman:
P.S. Вие там си продължавайте със спирачките. :-D
P.P.S. Благодаря за протокола и свидетелството. Това даде отговор на някои мои чуденки. :)
Последна промяна от hidrazin на чет апр 24, 2014 12:06 am, променено общо 1 път.
Тани - модератор
Ето че не е срамно да попиташ:

Какво ще се промени в работата на спирачките, ако не свържем т.4 , а я запушим, въпреки, че запушване няма да е необходимо, заради наличието на възвратен клапан?
ivanovbg - майстор
Принципно нищо, но... колко е издържливо това моторче? Мога да ти кажа че след час непрекъсната работа се стопява. Така ми идват се :-D
По същата причина по която няма и работещо електрическо турбо :lol:

Това е защита за тежки коли - автоматици, която работи само аварийно в случай че изгасне двигателя в движение и шофьора се паникьоса. Сещаш се че при ръчни скорости не е проблем - там двигателя може да се върти от скоростите по обратен ред, докато при автоматика не се получава.
:partyman:
Тани - модератор
Хидра, не видях че си писал преди мен!

Мдааа... Големите телевизори не струват! В наше време е достатъчно да гледаш на 21 инча CRT , големите са на квадратчета! А, HD филми, най-добре се гледат на 14 инчов лаптоп! Вие видели ли сте колко струват големите телевизори :shock: и каква е средната заплата на българина! Значи големите телевизори не са хубави!!! Някои колеги , дори споряха, че по-добро от CRT технологията няма, а големите телевизори ...все още не съществуват! Не знам дали успях да ги убедя в обратното?

Теслите и те са боклук! Ей го на- на -30 градуса трябва да чакаш цяла минута след като си влезнал, за да се стопли салона, а първите 10 минути нямаме регенерация! Не ги е срам! Виж бензиновите и дизеловите през това време ще са спестили поне литър ... защото нямаше да запалят!

Решението на Тесла - за да ти работи регенерацията, е препоръчително така да настроиш заряда, че зареждането да свърши малко преди да тръгваш сутрин за работа! Така батерията ще е подгрята. Също така, за да си спестиш минутата чакане за подгрев на купето и седалките, може да си подгрееш колата по телефона, малко преди да излезеш навън, а и подгряването ще стане от мрежата, а не от акумулатора! Ако правиш това всяка вечер, пробега ти зимно време пада с 20% от 500, на 400км :wink: Ако нама да караш автомобила една седмица, когато навън е минус 30°С, може просто да го включиш в контакта. Ако не си разбрал, "саморазряда", не е саморазряд, а енергията се губи, защото атомобила се самоподгрява!

За това, че не им е дошло времето в България сме на едно мнение още от началото! Нали се разбрахме, че ще ги чакаме втора употреба :lol: То в България и 10 пъти да им падне цената като нови, ние ще си ги чакаме втора ръка :wink: А поевтияване се очаква дори от Тесла с "трето поколение" - по народен клас електромобили , които ще се произвеждат в по-големи количества.

Въпреки това, за фирми, които "превъртат километража" всяка година, електромобилите са по-рентабилното решение! Те могат, АКО ИСКАТ да си позволят дори Тесла!
hidrazin - майстор
Тани написа:
Ако не си разбрал, "саморазряда", не е саморазряд, а енергията се губи, защото атомобила се самоподгрява! .......................

Въпреки това, за фирми, които "превъртат километража" всяка година, електромобилите са по-рентабилното решение! Те могат, АКО ИСКАТ да си позволят дори Тесла!
Абе разбрал съм съм аз. Само да не се окаже че лятото ще се самоохлажда. :-D
И в това за Теслата и фирмите не съм съвсем убеден. Все още.
:partyman:
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: