Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
sasko12345 - специалист
Някой да продава евтин контролер че моя нещо се прецака на 48 волта е
sasko12345 - специалист
След няколко измервания се оказа че батерията е проблема а не контролера както си карам и напрежението от 52 волта става на 5волта. След като рестартирам контролера от предпазителя напрежението пак е 52волта.Явно БМС-а е здал багажа защото и при зареждане зарядното ми понякога не засича батерията
evparts.alle - специалист
Тръба написа:
Също така, съм сменил оригиналните кабели с по-дебели.
Я кажи как ги завря тия кабели, че то оригиналните едва влизат?
От къде намери кабел с 3 дебели и 5 тънки изолирани жила в една обща изолация?
Тръба - напреднал
evparts.alle написа:
Тръба написа:
Също така, съм сменил оригиналните кабели с по-дебели.
Я кажи как ги завря тия кабели, че то оригиналните едва влизат?
От къде намери кабел с 3 дебели и 5 тънки изолирани жила в една обща изолация?
Този кабел не съм го пипал, само него не. Оригиналният си е, с буксата.
Иначе от акумулатора към контролера е 2х10 квадрата. Самите акумулатори също са свързани с 10-ки. Педалеци, фарове, спирачки, "регенерации" съм ги разкарал.
Монтирал съм още соларни панели. Като ги снимам ще ви ги покажа.
gotiniq7 - специалист
Продавам 15 елемента Headway по 12 Ач, ползвани са около 200 - 250 цикъла. Капацитета им е непоклатим :) Ако има интерес пишете на лично или на 0878826592
gotiniq7 - специалист
По-добрият вариант за мен е да купя един елемент 12 Ah, и да възстановя пакета. Някой ако има елемент в наличност да обажда
gotiniq7 - специалист
Мотора е продаден, пожелавам на новия собственик дълго безаварийно каране!
Тръба - напреднал
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Махнах преобразувателя на напрежение. Бях вързал един Шотки диод, ама и него разкарах. Сега соларните панели са свързани директно към акумулатора с кабели 2.5 квадрата. Като се стъмни, откачам панелите. Също така, с волтметър следя напрежението да не презаредя.
geordgeo - специалист
Колега, засякъл ли си какъв ти е пробегът с и без използването на панелите? Щото за оловото това може и да върши работа, ама за Li-polymer не става, за неудобството да се кара колело, така "украсено" в градски условия да не говорим - има си предпоствка за ПТП... :?
Тръба - напреднал
Пловдивските разстояния ги ям за закуска. Също и до близките села. Изобщо не ги мисля. При това си го настъпвам доволно. При потегляне винаги му помагам с педалите, при ускорение понякога. Разликата между, с панели и без панели е повече от осезаема. Няма начин да се откажа от панелите. :-D 30-50 изминати километра са гарантирани. Ако карам икономично и има слънце още повече. Държа да отбележа, че акумулаторът ми е голям (36 волта - 21 ампера). Големи нагорнища не мога да катеря!
Относно габаритите и допълнително тегло, безпорно е неудобство. Предпоставка за ПТП си има винаги, дори да си пешеходец. Просто внимавам и това е.

Защо да не могат да се зареждат литиеви акумулатори соларно? Какъв е проблемът?
(лаптопът, на който пиша тези редове си бачка 100% със слънце - li-ion)

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: