• 1
  • 2
Всички въпроси за вилата.
fore - майстор
Колеги някой разглобявал ли е катализатора на Husqvarna 323R II. И налага ли се чистен след време.

Всъщност какво представлява той-прилича ли на автокатализатор ?
fore - майстор
Вчера купих глава за корда от по големите -Т35 събира 7-8.5 метра корда. Купих я за резервна.

Някой работил ли е с тази по голяма глава и какви са му впечатленията ? Дават я за 323 както и по малката -оригиналната Т25.
fore - майстор
Значи след като развих ауспуха на тая коса -видях че катализатора е запресован в другият му край. Демек ако се сменя катализатора - се сменя целият ауспух.
Ауспуха е кух като празна тиква общо взаето.

Извода е че не може да се разпадне и да влезне в цилиндъра изобщо.

Развих го защото ми маслеше- почистих гарнитурата му и го притехнах на ново- заспа. Не масли вече и е ок.

Направи ми впечатление че буталото е двусегментно и разбрах защо пали толкова лесно и откъде вади тая мощ 323RII.
Какво не ми хареса и е като втори дефект за мене ?
Буталото имаше лека деружка по дължината си- но до първият сегмент. Явно е имало усенък от канала на изпускателният колектор и той е направил деружката.

Третият съществен дефект е- след като работя с машината и ако остане бензин вътре- той става целият с черни парченца от нещо си.
Нещото си е смукателният маркуч след филтърната сонда. Той е единственият черен маркуч.
Другите на връщащият и тнт са силиконови прозрачни.
Званях на майстора от Вилата- викам му всеки път когато кося там- пак има черни стружки и все изхвърлям бензина вместо да го запазя за промивки в шише.
Последният път- той ми каза, а и аз вече се досетих де, че проблема е в тоя маркуч.
Сменил на друга такава коса същият- видял го че се разпада от едната си страна.

Вчера взех гарантиран от него черен прав маркуч, въпреки че имаше и спираловиден доставен за смяна от производителят.
В моята е спирала, а в тази която продаваше в магазина и погледнахме е прав такъв.
излиза че Шведите слагат каквото им падне. номерата на маркучетата са еднакви почти.

Машината ми е гаранционна, но това е консуматив и не влиза в гаранцията, та си платих 8 кинта за 10 сантима права сламка. И като отида на Вилата ще го сменя сам.
майстора ми каза как става и не е трудно. Не ми се дават пари за работа за нещо което мога и сам, а и да я разнасям тая машина 2.5 метра по колата ич не мисля за това нещо.

Та за мене тия машини малко ми бият на 2 качество и му го казах, но според него не били такива. Факт е че и той семнил до сега само един разпадащ се такъв маркуч и други проблеми не е имало с тия Шведки, но аз вече не вярвам на нищо.
Верно машината е Ок и коси, а не се коси , но .............тияя Шведи ако ги гдобарам :axe: :axe:

:partyman:
Iliyan_Mnt - помощник
Здравейте,

Взех преди 1 год. и половина една коса на Хускварна, която се води заместник на 323R II , а именно 525 RX.
Моделът беше тъкмо излезнал (2014 год.). След много събиране информация все пак се спрях на Хускварна, като един от 2-та най-качествени варианта. За съжаление за периода от година и половина беше 2-пъти на сервиз. Имаше липсваща част от капака на карбуратора и оттам пръскаше бензин.
Косата работеше добре, палеше от 2-3 дръпвания. Преди 2 седмици трябваше да кося, но изненада-30 минути безуспешни опити за палене. Припатка, но веднага гасне. И така вече 2 седмици се опитваме да я запалим, но не става. Свещта има искра, има гориво.
Не разбираме от къде може да е проблема. До колкото знам, буталото е с два сегмента. Вчера мерихме компресията, но никъде не видях колко трябва да е компресията на тия машини.
Та въпросът ми е, има ли някой информация колко е компресията и колко трябва да бъде?

Поздрави
koveslav - майстор
Iliyan_Mnt написа:
Здравейте,
......Моделът беше тъкмо излезнал (2014 год.). След много събиране информация все пак се спрях на Хускварна. За съжаление за периода от година и половина беше 2-пъти на сервиз. Имаше липсваща част от капака на карбуратора и оттам пръскаше бензин.
Косата работеше добре, палеше от 2-3 дръпвания.
............/ До колкото знам, буталото е с два сегмента...........
Поздрави
Колега,мога само да ти съчувствам.Тази марка наистина е добър търговец,но определено от години не е добър производител,какъвто беше.На другия ти колега по машина пък му се разтварял бензинопровода в горивото.....Такива изцепки съм виждал само в най-евтината китайска техника от битака. [-X
А тези подобрения с преминаване на два сегмента,горещо оплювани от привържениците на Хуск,а и след толкова години упорито конструиране все с един сегмент и мен страшно много ме учудват.Накрая сигурно ще започнат като автомобилопроизводителите да слагат само логото си върху машината,а под капака да си е направо техниката на някой конкурент.
fore - майстор
Двата сегмента са си екстра Ковеславе.

Какво те притесняват те пък.
Вдигат мощноста.

И моята 323 имаше разпадащ се каучуков бензинопровод.
Замениг го със силикон и е перфект.
Явно новите са тотално зле.


Абе в България вали ли както казаха ?
В Дидим е екстра :-D , да ги ева и Резаните Турци.
Нямат мухи, комари :-D
koveslav - майстор
fore написа:
Двата сегмента са си екстра Ковеславе.

Какво те притесняват те пък.
Вдигат мощноста.
Е това чаках някой да ми обясни,че направо се обърках вече. Значи отскоро и Хуск също са открили топлата вода.Сега остава да открият и явно загубената рецепта за материала от който преди си правеха бензинопроводите и направо ще фалират конкурентите си :supz: :supz: :supz: :yawinkle: Ще ме направите и мен почитател на тази марка,до сега само бях чувал от тук от там за нея =D>
fore - майстор
За нищо не стават тия Шведки напоследък.

Ама тука нито дърва режат нито трева имат в тия жеги. Само маслини и закуми. :-D
Iliyan_Mnt - помощник
Баща ми разглоби косата, бутало и цилиндър, сегменти, всичко изглежда ОК.
Преди 2 месеца ми отваряха карбуратора заради капака, не знам дали е сменен капака или целия карбуратор. Сервиза в Монтана се оказа доста не коректен и не ми каза какво точно е правено в София, понеже и той не знаел. Но въпросът е, че след това косата си работи няколко пъти и палеше без проблем.
Освен нещо в карбуратора, регулиране, почистване.. Ще трябва да я нося в сервиз пак.
  • 1
  • 2

Тема "Моторна коса - Husqvarna 128r / 323R II или някоя друга?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: