Всички въпроси за вилата.
Привет на сръчковците.

Машинката ми е 250-ка. Всичко си и беше ок. Но така стана, че не я бях палил 2 години. И вчера ми се наложи да я припаля. Много трудно запали ( приех го за ноемално). Но след като загря трудно се форсира. За да може да се изфорсира трабва поетапно да и подавам газ много внимателно за вдигне пълни обороти. Все като и дам газ се дави и гасне. Един вид лекичко подавам гас пускам, вдига обороти, подавам пак гас пускам вдига още обороти, още син такъв етап и чак тогава газ до дупка за да се изфорсира.
И сега се чудя какво ли е. Като начало ще сменя свеща а и мисля от 95 да я пробвам на 98.
Ако може идей за проблема :?
Genesis написа:Привет на сръчковците.

Машинката ми е 250-ка. Всичко си и беше ок. Но така стана, че не я бях палил 2 години. И вчера ми се наложи да я припаля. Много трудно запали (приех го за нормално). Но след като загря трудно се форсира. За да може да се форсира трябва етапно да и подавам газ много внимателно за вдигне пълни обороти. Все като и дам газ се дави и гасне. Един вид лекичко подавам гас пускам, вдига обороти, подавам пак газ пускам вдига още обороти, още син такъв етап и чак тогава газ до дупка за да се форсира.
И сега се чудя какво ли е. Като начало ще сменя свещта а и мисля от 95 да я пробвам на 98.
Ако може идеи за проблема :?

Възможно е при опитите да запалиш да си разбутал настройките на карбуратора, но за това ти не пишеш нищо...
Все пак първо провери и настрой карбуратора отново.

Смяната на свещта е добре да я направиш, но проблема ти повече ми прилича на запушени от насмоляване на отвори или канали в карбуратора. Това е нормално след 2 годишен престой, особено ако е била с горивото. По тази причина в ръководството е написано машината да се съхранява без гориво.
Ако това е проблема, той се решава с промиване на карбуратора. Коресилина е добър разтворител на тези смоли, като ако случая не е много сериозен, промивката може да се направи без разглобяване на карбуратора. Просто го потапяш в чаша с разтворител...
Последна промяна от bigdragon на вт окт 02, 2012 8:21 am, променено общо 1 път.
Махни свеща, изчисти я с телена четка и я промии с бензин. Продухай цилиндъра без свещ няколко пъти без да подаваш газ, със спринцовка вкарай в цилиндъра чист бензин 10-15 мл. завии свеща и запали без газ. Тя ще поработи за малко и ще спре, след това опитай да запалиш на смукач. Мисля че проблема ще се реши. За мен потапянето на карбуратора цял в кореселин е неудачно, защото в него има гумени мембрани чуствителни към подобен род химикали.
ПП Оправи си заглавието на темата "ШТИЛКАТА ми" вероятно.
Бензина е поизветрял-имах същия проблем и като налях нов бензин тръгна.
Ок грешка на езика :).
Винаги машината я пребирам след като изгори всичкия бензин в резервоара. Настройките на карбуратора никога не съм ги пипал. За свеща направо ще си купя нова, пък ако не се оправи ще питам и в някой сервиз. А дали тези машини работят по-добре с 98?
По принцип трябва да се спазват предписанията на производителя. Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация и е възможно да натоварва коляно-мотовилковата група, също и температурата е по-висока при изгарянето. Мой съвет, не пипай карбуратора много трудно ще го настоиш после.
Не там няма да ровичкам. Ще се оитам да си поиграя малко с настройките на оборотите и ако не стане на сервиз.
А сега се сещам няма ли някакви добавки за да прочистят карбуратора, като е при колите.
Много странно.
Днес я палих с намерение да направя центровка на ниските за да се оправи въпросния проблем и машината си работеше перфектно. Сама си се оправи.
crez написа: Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация

Не съм спец по горивaтa,но мисля,че по-големия октaн дaвa по-мaлкa детонaция ,т.е по-бaвно горене.
Genesis написа:Много странно.
Днес я палих с намерение да направя центровка на ниските за да се оправи въпросния проблем и машината си работеше перфектно. Сама си се оправи.

Радвам се за теб, но "смърт без причина няма".
Вероятно свежият бензин (бензина също е разтворител) след престояването в горивната система си е свършил работата...
iivanov написа:
crez написа: Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация

Не съм спец по горивaтa,но мисля,че по-големия октaн дaвa по-мaлкa детонaция ,т.е по-бaвно горене.

Точно!
iivanov написа:
crez написа: Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация

Не съм спец по горивaтa,но мисля,че по-големия октaн дaвa по-мaлкa детонaция ,т.е по-бaвно горене.

off/ Странно се получава във форума - когато се изразяваш с правилните термини, повечето потребители не те разбират. Като го напишеш по-просто, всички те разбират, но някои държат да те поправят! В случая:
Съвсем очевидно е, че @crez е имал предвид не "детонационно горене", а създаване на по-високо налягане в цилиндъра, поради очакваното по-високо енергийно съдържание на горивото. /off
Въпросa не е в енергийното съдържaние,a когa ти го дaвa.A Crez е един увaжaвaн от мен съфорумец.
iivanov написа:A Crez е един увaжaвaн от мен съфорумец.

Благодаря! :)

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Всичко за вилата”