• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
kavi67 - специалист
Моята е с......дизелов двигател('субару'),с БГ механика :) .Доволен съм като цяло - вече 5 години ми върши работа,без проблеми!Ползвам я и с ремарке,но много рядко.Единственото което не ми хареса-че е 4кс(сега вече има и 6-9-12кс!).Понеже дизела си е бавнооборотна машинка,смених шайбата на коляновия вал с такава за по-високи обороти,задната предавка я премахнах,и стана с две предни скорости - кеф ти бързи,кеф ти бавни!!!Пее дизелчето - няма карбуратор да му се задръства,да мени обороти,или пък свещите да са ми консуматив,разхода на гориво е по-малък,не му вадя душата с високи обороти и си работи прекрасно!!!
iivanov - майстор
Що ти трябват повече коне.Дори така сигурно имаш по-голям въртящ момент от бензинките с 6-7коня.Все пак ти трябва за работа а не за състазание.
kavi67 - специалист
iivanov написа:
Що ти трябват повече коне.Дори така сигурно имаш по-голям въртящ момент от бензинките с 6-7коня.Все пак ти трябва за работа а не за състазание.

Повече мощност никога не е излишна,макар че и така съм доволен - машинката се е изплати отдавна!Но,след като увеличих диаметъра на шайбата-веднага след покупката(сещаш се,че мощността пада :wink: ),се налага да я карам с мааалко повече обороти(което никак не и пречи!).Макар че по спецификация и дават 4 кс. при 3600 об/мин - реално погледнато,аз съм далече от тия обороти,и ползвам около 3 коня-защото аз така искам,а не че не може!.Виж,ако тогава предлагаха дизелак с 9 кс. при 3600 об/мин,бих го карал да речем с 1/3 от оборотите(заради големият въртящ момент,двигателят няма да усеща нищо,и разхода ще е нищожен!),и пак щях да разполагам с поне 6 кс,което е повече от перфектно!!!Така,описаният двигател с подходяща експлоатация,би ме надживял в пъти!!!!!!!!!
iivanov - майстор
Не съм съгласен,че конската сила ти е необходима.Вземи за пример болид от F1 с 6-700 кс и въртящ момент на1,9 дизелов пасат.Има огромно ускорение,но пилота трябва да ходи до тоалетната преди състезание,за да е по-лек.От друга страна вземи камион с 50-60кс и огромен въртящ момент.Там шофьора спокойно може да оплюска 10 хамбургера с всичко и 3 диетични коли :) Предимството на дизелите е,че си вадят момента на ниски обороти,т.е можеш да работиш под натоварване и на празен ход.А на нас с бензинките ни трябва понижаваща скорост/средни на двиг/,за определени дейности.А по-големите двигатели ги поставят на машини от доста по-тежък клас,с поне 3 скорости.А бръмчилката ти е интересна.Би било хубаво да качиш снимки.
kavi67 - специалист
iivanov написа:
Не съм съгласен,че конската сила ти е необходима..........

Не си ме разбрал правилно....както виждаш,аз също акцентирам в/у 'въртящият момент' в ниските обороти,още повече че съм се убедил лично!Като казвам че : 'бих предпочел по-мощният вариант',имам впредвид че е с по-голяма кубатура (400 см3,мисля беше - моят е 210см3),съответно и по-голям въртящ момент,а не че 'конските сили' ме вълнуват толкова!Разликата в теглото м/у двата агрегата(по спецификация-до колкото съм запомнил!),е от порядъка на 16-17кг,като смятам че това би спомогнало за 'укротяването на опърничавата' фреза при обработка на почвата - друг е въпроса,дали механичните части,биха издържали съответното натоварване!!!Надявам се,че 'изгладихме' недоразумението :wink: .

P.S - Самата фреза не е много за гледане,че доста занемарен вид има :-D ,но щом толкова държиш - като си ходя на село ще я снимам.Може и 'мейл' да дадеш,че гледам само теб те вълнува дизела :) .
fbr - майстор
kavi67 написа:
че гледам само теб те вълнува дизела :) .
Еее, това пък що.
iivanov - майстор
Ха"вълнува".Още подсмърчам поедин дизелов кипор 9 коня.Разблокировка на полуосите,6 скорости,ВОМ,прикачна фреза...Ох!Още им разглеждам сайта.

Прикачен файл

20110402080117.jpg
20110402080117.jpg (35.31 KиБ) Видяна 7493 пъти
kavi67 - специалист
fbr написа:
kavi67 написа:
че гледам само теб те вълнува дизела :) .
Еее, това пък що.

Е,как що?Защото,никой дума не отвори за тях - затова :)
kavi67 - специалист
iivanov написа:
Ха"вълнува".Още подсмърчам поедин дизелов кипор 9 коня.Разблокировка на полуосите,6 скорости,ВОМ,прикачна фреза...Ох!Още им разглеждам сайта.
Добра машинка,но цената й май ще е като на японско малогабаритно тракторче,second hand :cool: .
iivanov - майстор
Цената е с хиляди по-ниска от марковите си аналози.А и оборудването е в пъти по евтино.Проблема е във вносителите респ сервиза.Лошото на тази машина е,че двигателя е модифициран и се движи по часовниковата стрелка,а масовите двигатели са наобратно.Ако нещо се случи к'во пра'им?А руснаци,украинци,румънци и турци правят чудеса с тях.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Мотофреза Viking, Husqvarna, Gardenia или българска" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: