• 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
В това се усъмних и аз и затова го почшстих от резервоара до карбуратора.Ще пробвам и ще пиша.
Krass - майстор
Моята има абсолютно същия проблем.Студена ли е-пали. Загрее ли-тц. Минавам 2 метра фрезовайки и гасне. Все едно, че е свършил бензина в карбуратора. Да ама не.Искрата е много слаба. Смених свещта- същата работа. Ако успея да я запаля гореща, работи неравномерно. Откачих всички кабели отпред и намалих разстоянието на свещта. Успях да си свърша работата, но се утрепах от дърпане на въжето. Почвам да си мисля за двигател на Briggs & Stratton.
infomar
Krass написа:
Моята има абсолютно същия проблем.Студена ли е-пали. Загрее ли-тц. Минавам 2 метра фрезовайки и гасне. Все едно, че е свършил бензина в карбуратора. Да ама не.Искрата е много слаба. Смених свещта- същата работа. Ако успея да я запаля гореща, работи неравномерно. Откачих всички кабели отпред и намалих разстоянието на свещта. Успях да си свърша работата, но се утрепах от дърпане на въжето. Почвам да си мисля за двигател на Briggs & Stratton.
Те с "магнето" ли са?На времето ги сменяхме с бубини от мотоциклет и акумулаторче...... :?
Krass - майстор
infomar написа:
Krass написа:
Моята има абсолютно същия проблем.Студена ли е-пали. Загрее ли-тц. Минавам 2 метра фрезовайки и гасне. Все едно, че е свършил бензина в карбуратора. Да ама не.Искрата е много слаба. Смених свещта- същата работа. Ако успея да я запаля гореща, работи неравномерно. Откачих всички кабели отпред и намалих разстоянието на свещта. Успях да си свърша работата, но се утрепах от дърпане на въжето. Почвам да си мисля за двигател на Briggs & Stratton.
Те с "магнето" ли са?На времето ги сменяхме с бубини от мотоциклет и акумулаторче...... :?
Ба ли я :?
infomar
Krass написа:
infomar написа:
Krass написа:
Моята има абсолютно същия проблем.Студена ли е-пали. Загрее ли-тц. Минавам 2 метра фрезовайки и гасне. Все едно, че е свършил бензина в карбуратора. Да ама не.Искрата е много слаба. Смених свещта- същата работа. Ако успея да я запаля гореща, работи неравномерно. Откачих всички кабели отпред и намалих разстоянието на свещта. Успях да си свърша работата, но се утрепах от дърпане на въжето. Почвам да си мисля за двигател на Briggs & Stratton.
Те с "магнето" ли са?На времето ги сменяхме с бубини от мотоциклет и акумулаторче...... :?
Ба ли я :?

Много отдавна беше.... бубина, кондензатор, акумулатор, чукче и наковалня....
Тук има някаква информация....
http://www.motoforum.bg/index.php?topic ... _next=prev

Изображение
Krass - майстор
Отдавна се използва датчик на ХОЛ. Никакви чукове няма вече. Но без бубина не може. Поогледах я, но я гледах, като индианец пишеща машина. Има един специалист в Граф Игнатиево, но нямам път натам. Пък и диагноза по телефона... [-X
koveslav - майстор
Krass написа:
Отдавна се използва датчик на ХОЛ. Никакви чукове няма вече. Но без бубина не може. Поогледах я, но я гледах, като индианец пишеща машина. Има един специалист в Граф Игнатиево, но нямам път натам. Пък и диагноза по телефона... [-X
Даже не е и датчик на хол.И резачки и косачки и мотокултиватори от поне 25 години са с горе-долу еднакво запалване.В маховика има запресован един единствен магнит и когато той преминава покрай бобината се индуцира напрежение и пляска искрата.Силата на искрата зависи от разстоянието между магнитопровода на бобината и маховика(магнита) като на времето регулирахме това разстояние с бръснарско ножче играещо ролята на реглажна пластина.В последните години като че ли бобините станаха по-добри и не съм се вманиачавал в такива реглажи.Работят си.
ПП Искрата се влошава и при прекалено малко разстояние.... При престой на загрял двигател маховика поема от топлината на мотора,прави топлинно разширение и може би влияе на това разстояние.А има и такъв вид дефект- бобина влияеща се от температурата.Всичко трябва да се провери.
Колега koveslav, всичко с бензина съм проверил и почистил и въпреки това култиватора гасне на 1м.Някой знае ли как да шунтирам датчика за маслото, в него се съмнявам.Уважавам мнението на всеки!
kuger - майстор
gogonm написа:
Колега koveslav, всичко с бензина съм проверил и почистил и въпреки това култиватора гасне на 1м.Някой знае ли как да шунтирам датчика за маслото, в него се съмнявам.Уважавам мнението на всеки!
Откачи му клемите /на датчика/.
Пробвай нещо, което на мен ми помогна: на място изфорсирай мотора. В най-високите обороти затвори смукача, мотора ще се задави. Без да го чакаш да изгасне отвори смукача и върни газта на минимални обороти.
Имах този проблем, дали беше боклук, дали капка вода на главния жигльор, но вакума от затворения смукач изтегли "проблема", вече го нямам без да разглобявам.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: