От долу на горе:
L1 - вход фаза (задължително фаза)
N - вход нула
U и V към мотора като там няма значение кое къде ще отиде
Символа за земя предполагам ти е известен.
На двете места където го има свързваш съответно жълто-зеления на захранващия кабел и жълто-зеления на кабела към помпата.
Ключът може да си го оставиш в положение постоянно включено. Може и да го елиминираш.
На L1 задължително фаза защото електрониката има реле със само един контакт.
Ако шибнеш там нулата, ще ти изключва мотора но фазата пак ще ходи до него. Не е гуд.
L1 - вход фаза (задължително фаза)
N - вход нула
U и V към мотора като там няма значение кое къде ще отиде
Символа за земя предполагам ти е известен.
На двете места където го има свързваш съответно жълто-зеления на захранващия кабел и жълто-зеления на кабела към помпата.
Ключът може да си го оставиш в положение постоянно включено. Може и да го елиминираш.
На L1 задължително фаза защото електрониката има реле със само един контакт.
Ако шибнеш там нулата, ще ти изключва мотора но фазата пак ще ходи до него. Не е гуд.