Хич не ми се вярва редуктора при фрезоване да върви под повърхността на земята.Точно така е, моят зелен китаец 7 коня потъва до калниците. Целите мотички се скриват.
TMontana написа:Някой като мен,дето не е виждал такава машина и не знае дори къде какво и как е разположено.Първо-на "такъв като теб",дори тук във форума ще обясним какво да погледнеш,ако имаш някакъв дерт по бензиновия мотор.Ако не запали дизела....и да ти обясняваме,сам можеш само беля да направиш. Второ-каквато и двуколесна машина да вземеш,подготви се в известна степен за орташка работа-и ти ще работиш с нея. Така,че взимай среден клас-50-70кг машина,не повече от 7 к.с. двигател.И машината и двигателя ще са ти сравнително лесни за работа и поддръжка,като за неопитен човек,а от друга страна ще ти свършат необходимото. При транспорт с мотофреза и мотокултиватор също се иска опит,може и да не ти хареса тази дейност,така че не залагай прекалено на това.Белите с ремарке лесно стават,особено при неподготвен и не знаещ какво да очаква "тракторист".