Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
nikolson - майстор
На българина да му имам втория...ремък. :lol:
borkata3000 - специалист
:mod: Потвърждавам! Има ли две писти, слагаме два ремъка. Задължително. :headbash:
hidrazin - майстор
Дааа... и ще продължи да ги къса.
Вярно че по-рядко като са два, но пак ще ги къса.
Тези недоносчета си имат конструктивни проблеми и поне 23 малки болести. :-D
:partyman:
infomar
hidrazin написа:
Дааа... и ще продължи да ги къса.
Вярно че по-рядко като са два, но пак ще ги къса.
Тези недоносчета си имат конструктивни проблеми и поне 23 малки болести. :-D
:partyman:
Всяко нещо, (дори с жените), човек трябва да се отнася внимателно и с уважение. Не трябва да се насилват и да понасят повече натиск от колкото могат да понесат. Аз тази мотофреза никога не съм я карал да работи на втвърдена спечена земя. Ако има подобна за обработка, чакам да падне дъжд и да я намокри хубаво и след като леко изпръхне пускам фрезата и тя я режи като пресен не престоял кашкавал.
Фрезата е дуракоустойчива и трябва доста усилия или непрофесионално отношение за да я скапеш, ако не се е повредила в първите 10 часа. Необходимо е редовно смазване, подмяна на маслата, почистване след работа, ползване на качествено гориво, проверка и притягане на болчетата поне веднъж в годината..... и тя ще ни мърка като котенце в леглото. :partyman:
Krass - майстор
Тези фрези са такъв ташак, че ми иде да я харижа на някой лош човек. Кофти копие на Хонда. Като не иска да пали, и с тикане не става. Като я угася да почина, докато я запаля след това, пак сядам. Като купувате нещо такова, гледайте маторя да е Briggs & Stratton. Мама ѝ зелена :axe:
themechanic - специалист
Да споделя и аз моето аматьорско начинание с фрезите:
Миналата пролет хвърлих мерак за фреза разбира се съвсем любителска като за моите 300-400 кв м. Спрях се на една италианска "Green garden" 5 кс за около 600 лв. Машината външно не видях да има ремък за задвижване на вала с мотичките, което ме обнадежди че задвижването е редукторно, следователно по-добро и надеждно. Продавача ме попита да ли искам масло да взема заедно с машината за двигателя и аз се съгласих. Каза ми преди старта да налея маслото докато се хване на третото деление на щеката и аз го сипах всичкото за по сигурно и то точно се хвана на деленията, нали е 600 гр 10w30, не помня каква марка беше. Интересното е че за редуктора нищо не каза при което аз предположих че си има заводско масло в него. Иначе щеше да ми даде две опаковки масло, една за двигателя и една за редуктора. Отивам си вкъщи и ще почвам да фрезовам. Паля всичко ок, почвам да "търмъча" но съединителя буксува, натегнах го и започна да оре, и така еди- два часа с почивки там за да я до разуча. После си викам а бе я да вида от долната пробка на редуктора дали ще протече масло, к р тате суха липина. От там званя на дилъра и го питам за къде беше това малсо, а той като телефонен секретар ми отговаря "за двигателя където е щеката" при което на мене ми стана ясно че тоя дилър не знае какво продава. Отивам при местния дилър на щил и викинг за да купя още една опаковка за редуктора, купувам оригинално на викинг на което си пише че е за точно такива селскостопански култиватори 10w30 и го питам продавача “това малсо за редуктора ли е или за двигателя“ и той ми казва че не можел да ме разбере, но това е боло за тези фрези, при което аз взех две опаковки една за редуктора и една за доливане, налях едната в редуктора и започнах да си работя и до днес.
А сега да попитам възможно ли е да съм нанесъл някакви вреди на редуктора за тези един-два часа работа на сухо и дали ще е валидна гаранцията, защото де факто има още една година гаранция?
Andri01 - майстор
Щом работи,явно не си прецакал редуктора,слава богу. Но това масло 10W30 е картерно,редукторното масло е друго.
За редуктори на мотофрези: API GL-5, MIL-L-2105 D, MB 235.0, MAN 342 Typ M-1, ZF TE-ML 05A, ZF TE-ML 16B, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19B, ZF TE-ML 21A, Ford SQM-2C-9002 AA.
koveslav - майстор
Krass написа:
Тези фрези са такъв ташак, че ми иде да я харижа на някой лош човек. Кофти копие на Хонда. Като не иска да пали, и с тикане не става. Като я угася да почина, докато я запаля след това, пак сядам. Като купувате нещо такова, гледайте маторя да е Briggs & Stratton. Мама ѝ зелена :axe:
Щом я загасиш,веднага спирай бензина.После не забравяй да го пуснеш,естествено...Често се случва да пропуска по малко иглата на поплавъка и после дави,особено като е още топла.Пробвай.На един мой приятел с подобен модел често му се случва да забравя бензина пуснат,чак веднъж беше напълнил картера с бензин.Сериозно обмислям как да му приспособя някое вакуумно кранче от моторетка,но трябва и байпас,че като е престояла повече време ще пада дърпане докато напълни карбуратора.
themechanic - специалист
Andri01 написа:
Щом работи,явно не си прецакал редуктора,слава богу. Но това масло 10W30 е картерно,редукторното масло е друго.
За редуктори на мотофрези: API GL-5, MIL-L-2105 D, MB 235.0, MAN 342 Typ M-1, ZF TE-ML 05A, ZF TE-ML 16B, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19B, ZF TE-ML 21A, Ford SQM-2C-9002 AA.
Ок, благодаря за съвета. И аз си мислех че ще е някое друго не това дето се сипва в картера, ама нали тъпите магазинери не знаят кво продават та и мен объркаха, хиляди благодарности!!!
themechanic - специалист
Между другото се сетих да погледна “мануалса“ и там пише “transmision oil type SAE 10w-30“, което го дават и за картера също, и за двете отделения по 600 грама капацитет и за това съм сложил и аз така на картера и и на редуктора 10w30 само че на viking!
http://www.tashev-galving.com/006+VKG25 ... 0%B2%D0%BE

Тема "Фрезата скъса 3 ремъка за 1 ден" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: