И аз имах Вида (май Вида 14) Турбината беше на резба, никакви болтове (поне фабрични). При вадене резбата на самата турбина задължително се прецаква. И аз я прецаках и сложих болт.
Сигурно ли е, че въпросният болт е фабричен, а не е сложен от някой, като мен?
Ако центробежният прекъсвач се замени с пусков бутон, Видата става 100 пъти по-надеждна. Самият кондензатор е желателно да е при бутона и контактора, така риска да го смачкаш е много по-малък. Без перка може да работи, ама аз не бих я ползвал така, даже да не изгори за 1 час, животът и ще се съкрати драстично.
Всички болтчета, които успееш да развиеш, трябва да ги смениш с неръждаеми. Инвестицията е за лев и двайсе, ама ще ти спести много проблеми в бъдеще.
За набивката вече са обяснили, стяга се при работещ двигател и много се внимава, не само да не затегне вала, а и за самият чугунен елемент, който лесно се чупи.
Сигурно ли е, че въпросният болт е фабричен, а не е сложен от някой, като мен?
Ако центробежният прекъсвач се замени с пусков бутон, Видата става 100 пъти по-надеждна. Самият кондензатор е желателно да е при бутона и контактора, така риска да го смачкаш е много по-малък. Без перка може да работи, ама аз не бих я ползвал така, даже да не изгори за 1 час, животът и ще се съкрати драстично.
Всички болтчета, които успееш да развиеш, трябва да ги смениш с неръждаеми. Инвестицията е за лев и двайсе, ама ще ти спести много проблеми в бъдеще.
За набивката вече са обяснили, стяга се при работещ двигател и много се внимава, не само да не затегне вала, а и за самият чугунен елемент, който лесно се чупи.