keymaker написа:Ако са обороти ,може да се е задръстил карбуратора ,а може да смуче въздух от някой семеринг ,но е малко вероятно. Добре ли се форсира ? Съединителя е доста надеждно направен и вероятността да е от там проблема е много малка. Моята беше задръстила карбуратора и имаше подобно поведение ,но имах и проблем с изфорсирването под товар, като отворих карбуратора в цедката се беше нсъбрала доста гадост , след изчистване и основно продухване на всички възможни канлчета и жигльори нещата си дойдоха на мястото и се усети мощноста която имаше в началото, отдавам го на гадния бензин (докато не започнаха ядовете не ми е направило впечатление понижаващата се мощност,просто леко-полеко се е задръствала),масло ползвам само полусинтетика на орегон.Форсира се добре.Не съм пипал по съединителя и карбуратора.Попритегнах леко основата върху която ляга карбуратора към цилиндъра.Болтовете позволиха леко притягане,че все пак резбата е в алуминиева отливка!Интерсно дали вибрациите след време оказват влияние,та се разхлабват?Някои се оплакват от изхвърчали свещи и болтове по машините.Невероятно ми се вижда!Ужким стъпките на резбите са малки и затягането е добро!
Подобри се празния ход и има съвсем леко увличане на пресекулки.Още е в гаранция и ще я наблюдавам.Имам още едно леко постригване на двора и ще видим.На теста пред блока това показа!Явно е посръбвала въздух от там.Ако не се кротне,айде в сервиза.Като бензин сипвам на ОМВ и Ромпетрол.Купих си литър червено на орегон с машината,полусинтетика.Вече пуснаха и италианското на Олео мак.Мисля че едва ли има разлика.Благодаря за съдействието