iivanov написа:Освен това не се знае , каква е боята на надписа . Много от боите са чувствителни към бензина .Зависи от коя страна е надписът. Може да е от външната :)
Трябва "око да види и ръка да пипне". Само по снимка не може.
iivanov написа:Освен това не се знае , каква е боята на надписа . Много от боите са чувствителни към бензина .Зависи от коя страна е надписът. Може да е от външната :)
vrangelov написа:Тубите на Stihl нямат зареждачка, като тези на Husquarna и затова трябваше да я купя отделно. По-скъпа е от тубата. Имам и шишето. Смятам, че е удобно. Има голямо гърло и не се огъва в ръцете.Има ли някъде снимка на тази зареждачка и шише, че си нямам понятие за какво става дума?
Все си мислих, че си падаш по ел. двигателите и не съм разбрал каква машина си си взел.Наистина си падам по електродвигателите, но единствената наистина мощна акумулаторна електрокоса ("Excelion 2000") и батерията ѝ са толкова скъпи, че не мога и да си помисля за такова нещо. Освен това не се продава в България. Затова съм принуден да се преселя от бъдещето обратно в настоящето. Засега не съм си взел нищо освен електрокосата за 109 лв., която си купих преди няколко месеца. Просто искам да имам максимална информация за това, какво ме чака, ако мина на двутактова бензинова машина, за да мога да взема решение "да скоча или да не скоча".
Спрях да ти следя темата, защото като влизам в нея и антивирусната ми пищи.Много съжалявам за това, но не знам защо е така. Може да е, загдето пускам много препратки към различни сайтове, което си е съвсем в реда на нещата според мен. Аз лично съм с операционна система, за която има толкова малко вируси, че може да се мине без антивирусна програма. Може би трябва да си смените антивирусната програма?
Поздрави!Поздрави и от Варна!
vrangelov написа:...Все съм се чудил, дали някой (слънчев) ден няма да се спука, както съм я зарязал в колата и да я усмърди на бензин.Дано да се мине само с усмърдяване ...
lucho написа:Много съжалявам за това, но не знам защо е така. Може да е, загдето пускам много препратки към различни сайтове, което си е съвсем в реда на нещата според мен.В реда на нещата е да пускаш линкове към сайтове дето не се опитват да сеят зарази.
hidrazin написа:един бенДзин да забъркаш го изкара цяло приключение.Той целият живот си е приключение :)
Най-ниското препоръчвано октаново число е 90(RON). Ако вие подавате на двигателя гориво с октаново число, по-ниско от 90, може да се получи чукане. Това води до една висока температура на двигателя, което може да доведе до сериозна повреда на двигателя. При продължителна работа на високи обороти се препоръчва използуването на бензин с по-високо октаново число.Т.е. както и при четиритактовите двигатели, няма ограничение "отгоре" на октановото число. Значи това, което казва човекът от филмчето, не е вярно, така ли?
lucho написа:ижда се как той изсмуква маслото със спринцовката от бутилката. Но като остане малко масло, идва един момент, когато колкото и да се накланя шишето, спринцовката пак не може да засмуче нищо. Какво правите тогава с останалото масло?Ми трябва човек да е много тъп за да не знае какво да прави с останалото масло.
hidrazin написа:Не мога – старите мнения не могат да се редактират. Много съжалявам – не съм знаел, че този сайт е опасен, защото не ползвам антивирусна програма!lucho написа:Много съжалявам за това, но не знам защо е така. Може да е, загдето пускам много препратки към различни сайтове, което си е съвсем в реда на нещата според мен.В реда на нещата е да пускаш линкове към сайтове дето не се опитват да сеят зарази.
Но не е така в дадения случай. Просто си оправи поста за който съм писал тук:
http://forum.napravisam.bg/viewtopic.ph ... 14#p814114
lucho написа:Има ли някъде снимка на тази зареждачка и шише, че си нямам понятие за какво става дума?Има. Навива се на тубата със сместа. Представлява тръбичка с клапан и пружина, която да го държи затворен. Като я натиснеш към резервоара, докато е празен пропуска бензин(смес), а като го напълни, спира да пуска.
hidrazin написа:Често практикувам друго - преди да завия капачката стискам здраво тубата за да излезе колкото се може повече въздух.Това и аз съм го правил, може би затова не ми се е пукала тубата, но понякога съм я намирал приличаща повече на футболна топка, отколкото на туба.
Тогава затварям с капачката. Така тубата остава леко "смачкана" и има място за изпаренията.
Първо трябва да си върне първоначалната форма и чак тогава да почне да надува ... така има достатъчно аванс.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: