• 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
kuger написа:
Знам тайната как да накарам мотора да върви по-добре. Имам и стробоскоп, излишен. Ама това струва пари!
И аз имам . :-D Тинки да наддава Търга е отворен
"А сети се, що е вървяла по-добре със старото масло" Тези блокове изкрават по 500к без ремонт, не са като сегашните Халумиеви блокове по Г4 1,4 и 1,6 и кашкавалените сегменти с които осраха и 2л- вите двигатели след 2000г.
Делката ги ма на 2л двигатели до10м 2000г.
А на безделковите бобините и комутаторите са цифра и консуматив.
А вс. които се присмиват Б3 ката е с много добро антикорозионно покритие , което е поспестено при Б4
Последна промяна от kr1100(стар) на чет авг 25, 2016 10:29 pm, променено общо 1 път.
montoya - майстор
Вземи си моно, ЕКУ и делко от ABS двигател, малко се кълцат 3-4 кабела по инсталацията и става със запалване без вакумен регулатор
Chefo77 - майстор
simplex написа:
kr1100 написа:
А на безделковите бобините и комутаторите са цифра и консуматив.
На Форд 1.1 двигател е без делко. Бобините им изкарват по 30 години без проблем. А Пасата е почти без ръжда. Ще му напълня праговете с масло и това е.
Само да не излезе маслото през дупките :lol:
kuger - майстор
simplex написа:
Chefo77 написа:
Само да не излезе маслото през дупките :lol:
Гледай на ФиЯД-а да не излезе от там. Пасатко си ми е златен. :)
Златен тепърва ще става! :-D :-D
montoya - майстор
simplex написа:
kr1100 написа:
А на безделковите бобините и комутаторите са цифра и консуматив.
На Форд 1.1 двигател е без делко. Бобините им изкарват по 30 години без проблем. А Пасата е почти без ръжда. Ще му напълня праговете с масло и това е.
montoya написа:
Вземи си моно, ЕКУ и делко от ABS двигател, малко се кълцат 3-4 кабела по инсталацията и става със запалване без вакумен регулатор
От ABS ще стане ли с такива малки модификации?Там аванса електронен ли е?
Електронен е аванса на ABS посредством хол датчика
montoya - майстор
Само подава сигнал към бобината на RP-то, обаче не се управлява от ЕКУ-то, за това се грижи вакумния регулатор
Chefo77 - майстор
simplex написа:
Chefo77 написа:
Само да не излезе маслото през дупките :lol:
Гледай на ФиЯД-а да не излезе от там. Пасатко си ми е златен. :)
Не знам дали е ФиЯД, но като гледам - надживя без ЯДове 3 твои коли, вероятно ще надживее и четвъртата. При това - без да съм търсиш решения на проблеми във форума. Нека ме е ЯД :lol: :lol: :lol:
Между другото, по цялата ФиЯД-ката има по-малко ръжда, отколкото по твоята предна престилка :wink:
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:

Между другото, по цялата ФиЯД-ката има по-малко ръжда, отколкото по твоята предна престилка :wink:
ОФФ Кой модел беше ,че забравих и не ми се рови.
Ако е баба Темпра -има яко антикорозионно покритие / имал съм 155 ца 2л TS и знам за покритието
DundyTheCroc - майстор
Най-добре източвай и го сменяй, разбира се след като смениш семеринга, от който сълзи ;)
DundyTheCroc - майстор
Ми тогава долей пълна синтетика, тя козата си сака пръч ;) 25 кина литъра е, ма па нали Пасатко е слънце, ша си го гледаш. Иначе какво ще стане след смесването на двете можеш да разбереш експериментално...
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: