vanko68 е много прав!Измери напрежението на самите крушки.Трябва да е колкото това на акумулатора.Ако разликата е над 0,2-0,5V-търси проблема във връзките-щепсели и т.н. от предпазителите до фаровете.Само искам да кажа,че при по-новите коли-след ерата на Москвич и Жигули обикновено напрежението на заряд върху акумулатора не се влияе драстично при промяна на оборотите на мотора.Т.н. електронни релета за зареждане би трябвало да поддържат напрежението еднакво при ниски и високи обороти,с или без фарове.Ако има отклонение 0,5V или нагоре-има проблем и трябва да се търси.Обикновено причините са три-акумулатор,генератор или реле-регулатор.За мен нормата е 14,0-14,4V на клемите на акумулатора при запален двигател.
Всички имаме коли, нали ?
ditronix
- специалист
35 мнения в "слаби фарове"
bobykafe
- специалист
- Мнения: 213
Нашто пасат имаше проблем с фаровете и се оказа, че губи 2 волта нейде след паяжината с кабели, де влиза в кутията с бушоните. Решение- отделна жица 6 квадрата от акумулатора до 2 релета за къси и дълги и 4 квадрата жици до всеки фар и всяка светлина. Разликата бе очевидна . Недостатък- релетата, избрани от мен, са с много малка консумация на бобината и след изгасяне, фаровете остават да светят дори и като сте на габарит... решението е намаляне тока на сигналната лампа за пуснати фарове /замяна със светодиод/ или увеличаване на консумацията на релетата.
25th Hour
- специалист
- Мнения: 451
Да за предпочитане Калибра, че са и много хубави фаровете......
Специално тия модели поначало са си със слаби фарове. Както писаха и по горе просто рефлектора е заминал. Отделно може и стъклото да е помътняло и на фона на фабрично слабите фарове се получава шит.
Решението е или някакви запазени фарове от морга или поне малко профилактика на старите. Не бърши рефлектора с парцалче че ще стане весело...
Тва за клемите и профилактика на инсталацията...... аз бих почнал от по лесното защото да търсиш и оправяш каквато и да е мизерия там е направо ад.
Специално тия модели поначало са си със слаби фарове. Както писаха и по горе просто рефлектора е заминал. Отделно може и стъклото да е помътняло и на фона на фабрично слабите фарове се получава шит.
Решението е или някакви запазени фарове от морга или поне малко профилактика на старите. Не бърши рефлектора с парцалче че ще стане весело...
Тва за клемите и профилактика на инсталацията...... аз бих почнал от по лесното защото да търсиш и оправяш каквато и да е мизерия там е направо ад.
pini_761
- напреднал
- Мнения: 34
Здравейте колеги по вапроса послушах някой савети но ефект НЕ ,значи купихси нови крушки(osram) нищо,разглобих фаровете перфектни (чисти,лъскави и т.н. като чисто ново огледало) сега си търся релета за да пробвам с по-дебели кабели и релета дано от това да има ефект. Извинявам се че не пиша често но пътувам много и нямам много време,но Благодаря за съветите все пак научавам още нещо.
- Мнения: 1004
Здравейте и от мен.
Както казаха колегите - трябва да мериш на самите лампи, колко волта отиват (когато светят).
Втори вариант: Единият фар го свържи директно към акумулатора (за пробата), а другия - както си е. Виж дали светят различно.
Ако светят различно => лоши връзки, тънки кабели, дълги кабели ???
Тогава ги прави с релета.
Да не се окаже, че толкова си могат.
А колко вата са тея лампи (къси/дълги)?
Както казаха колегите - трябва да мериш на самите лампи, колко волта отиват (когато светят).
Втори вариант: Единият фар го свържи директно към акумулатора (за пробата), а другия - както си е. Виж дали светят различно.
Ако светят различно => лоши връзки, тънки кабели, дълги кабели ???
Тогава ги прави с релета.
Да не се окаже, че толкова си могат.
А колко вата са тея лампи (къси/дълги)?
jdraganchev
- специалист
- Мнения: 107
Аз имах проблем с фаровете на колата на жена ми, Тойота Авенсис 2004 г. Колата е с Xenon, фабричен и светеше ужасно слабо. За проба спрях моята кола с фабричен Xenon също, и когато пуснах моите фарове, тези на тойотата все едно, че загаснаха. Нищо общо.
Това ме провокира да стартирам доста сложна процедура по- "профилактика". С приятел свалихме бронята на колата, после единия фар за опит.
Как протече "профилактиката":
1. Свалихме внимателно всички крушки, разбира се без да пипаме стъклените части.
2. С пистолет за гореш въздух започнахме да нагряваме между стъклото (всъщност то е вид пласмаса) и корпуса на фара за да размекнем слепващото вещество. Прилича много на болкит, но е сиво. След това леко с 2 прави отверки се разделят, леко, бавно и последователно.
3. След като го разделихме, извадихме рефлектора и го почистихме с кърпа и само вода
4. Свалихме лупата на Ксенона, беше доста черна и помътняла и я измихме с препарат за прозорци на Sonax.
5. Единствено не можахме да изчистим мини рефлекторчето, което е зад Ксенон крушката защото в момента в който го пипнеш и покритието пада, доста по-различно е от основния рефлектор, с който нямаше проблеми.
6. Измихме и стъклото отвътре, защото също беше помътняло от прах.
7. Изчистихме и основния рефлектор
Процедурато по сглобяване е обратна, пак с пистолета за топъл въздух на 230 градуса за да не прегреем/развалим пластмасите. За да съм сигурен, че е 100% залепнал фара, и за да елиминирам риска от влага.... допълнително го минах по-ръба между стъклото и пластмасата с продукт на 3М който е като болкит, ако е интерестно ще му напиша точния модел (може и със санитарен силикон).
След това започна по-интересна процедура, която бях чел във форуми и гледал клипчета - шлайфане на стъклото отвън, което беше потъмняло от времето и доста очукано от камъчета!
1. Използвахме САМО 3М консумативи! Първо със шкурка 1500 матирах/шкурих фаровете за по-големите дупчици (може и 1000 ако са големи, а гледах в един клип братята руснаци дори с 500 да шкурят, но честно казано аз това не бих пробвал, поне не на мой фар ).
2. След като се матира, с 3М 50417 (новия модел груба шлайфпаста, може и така известната 09374 която е старата) - Фаровете придобиха завиден блясък
3. Полирахме я накрая със 3М - 09376 полир паста
Не знам дали ще ми повярвате, но разликата е очевадна.
Като чистя 2-рия фар, обещавам и снимки!
Това ме провокира да стартирам доста сложна процедура по- "профилактика". С приятел свалихме бронята на колата, после единия фар за опит.
Как протече "профилактиката":
1. Свалихме внимателно всички крушки, разбира се без да пипаме стъклените части.
2. С пистолет за гореш въздух започнахме да нагряваме между стъклото (всъщност то е вид пласмаса) и корпуса на фара за да размекнем слепващото вещество. Прилича много на болкит, но е сиво. След това леко с 2 прави отверки се разделят, леко, бавно и последователно.
3. След като го разделихме, извадихме рефлектора и го почистихме с кърпа и само вода
4. Свалихме лупата на Ксенона, беше доста черна и помътняла и я измихме с препарат за прозорци на Sonax.
5. Единствено не можахме да изчистим мини рефлекторчето, което е зад Ксенон крушката защото в момента в който го пипнеш и покритието пада, доста по-различно е от основния рефлектор, с който нямаше проблеми.
6. Измихме и стъклото отвътре, защото също беше помътняло от прах.
7. Изчистихме и основния рефлектор
Процедурато по сглобяване е обратна, пак с пистолета за топъл въздух на 230 градуса за да не прегреем/развалим пластмасите. За да съм сигурен, че е 100% залепнал фара, и за да елиминирам риска от влага.... допълнително го минах по-ръба между стъклото и пластмасата с продукт на 3М който е като болкит, ако е интерестно ще му напиша точния модел (може и със санитарен силикон).
След това започна по-интересна процедура, която бях чел във форуми и гледал клипчета - шлайфане на стъклото отвън, което беше потъмняло от времето и доста очукано от камъчета!
1. Използвахме САМО 3М консумативи! Първо със шкурка 1500 матирах/шкурих фаровете за по-големите дупчици (може и 1000 ако са големи, а гледах в един клип братята руснаци дори с 500 да шкурят, но честно казано аз това не бих пробвал, поне не на мой фар ).
2. След като се матира, с 3М 50417 (новия модел груба шлайфпаста, може и така известната 09374 която е старата) - Фаровете придобиха завиден блясък
3. Полирахме я накрая със 3М - 09376 полир паста
Не знам дали ще ми повярвате, но разликата е очевадна.
Като чистя 2-рия фар, обещавам и снимки!
Последна промяна от jdraganchev на пон окт 05, 2009 8:08 pm, променено общо 1 път.
jdraganchev
- специалист
- Мнения: 107
Снимките:
Прикачен файл
Снимка 1
IMG_4006_1.jpg (141.58 KиБ) Видяна 18458 пъти
Прикачен файл
Снимка 2
IMG_4035.JPG (107.19 KиБ) Видяна 18458 пъти
Тема "слаби фарове" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!