Всички имаме коли, нали ?
ditronix - специалист
vanko68 е много прав!Измери напрежението на самите крушки.Трябва да е колкото това на акумулатора.Ако разликата е над 0,2-0,5V-търси проблема във връзките-щепсели и т.н. от предпазителите до фаровете.Само искам да кажа,че при по-новите коли-след ерата на Москвич и Жигули обикновено напрежението на заряд върху акумулатора не се влияе драстично при промяна на оборотите на мотора.Т.н. електронни релета за зареждане би трябвало да поддържат напрежението еднакво при ниски и високи обороти,с или без фарове.Ако има отклонение 0,5V или нагоре-има проблем и трябва да се търси.Обикновено причините са три-акумулатор,генератор или реле-регулатор.За мен нормата е 14,0-14,4V на клемите на акумулатора при запален двигател.
bobykafe - специалист
Нашто пасат имаше проблем с фаровете и се оказа, че губи 2 волта нейде след паяжината с кабели, де влиза в кутията с бушоните. Решение- отделна жица 6 квадрата от акумулатора до 2 релета за къси и дълги и 4 квадрата жици до всеки фар и всяка светлина. Разликата бе очевидна :cool: . Недостатък- релетата, избрани от мен, са с много малка консумация на бобината и след изгасяне, фаровете остават да светят дори и като сте на габарит... решението е намаляне тока на сигналната лампа за пуснати фарове /замяна със светодиод/ или увеличаване на консумацията на релетата.
emil_v r - майстор
Изобщо Фолксваген според мен не са коли .
Засили го това в некое дере , и си купи Опел , за да нямаш проблеми .
С двигател Исузу .
vidrata - специален-специалист
Еййййййй врачански :x :x :x .

Колега така са фаровете на VW.Аз съм с Б3 исъм станал като къртик карам нощем без да виждам пътя :lol: :lol: .
25th Hour - специалист
Да за предпочитане Калибра, че са и много хубави фаровете...... :lol:

Специално тия модели поначало са си със слаби фарове. Както писаха и по горе просто рефлектора е заминал. Отделно може и стъклото да е помътняло и на фона на фабрично слабите фарове се получава шит.

Решението е или някакви запазени фарове от морга или поне малко профилактика на старите. Не бърши рефлектора с парцалче че ще стане весело...

Тва за клемите и профилактика на инсталацията...... аз бих почнал от по лесното защото да търсиш и оправяш каквато и да е мизерия там е направо ад.
pini_761 - напреднал
Здравейте колеги по вапроса послушах някой савети но ефект НЕ ,значи купихси нови крушки(osram) нищо,разглобих фаровете перфектни (чисти,лъскави и т.н. като чисто ново огледало) сега си търся релета за да пробвам с по-дебели кабели и релета дано от това да има ефект. Извинявам се че не пиша често но пътувам много и нямам много време,но Благодаря за съветите все пак научавам още нещо.
lenko71 - специалист
Новите кабели ги пусни от "+" на акумулатора през предпазители, а старите ползвай за оперативната верига на релетата.
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Здравейте и от мен.
Както казаха колегите - трябва да мериш на самите лампи, колко волта отиват (когато светят).
Втори вариант: Единият фар го свържи директно към акумулатора (за пробата), а другия - както си е. Виж дали светят различно.
Ако светят различно => лоши връзки, тънки кабели, дълги кабели ???
Тогава ги прави с релета.
Да не се окаже, че толкова си могат.
А колко вата са тея лампи (къси/дълги)?
jdraganchev - специалист
Аз имах проблем с фаровете на колата на жена ми, Тойота Авенсис 2004 г. Колата е с Xenon, фабричен и светеше ужасно слабо. За проба спрях моята кола с фабричен Xenon също, и когато пуснах моите фарове, тези на тойотата все едно, че загаснаха. Нищо общо.

Това ме провокира да стартирам доста сложна процедура по- "профилактика". С приятел свалихме бронята на колата, после единия фар за опит.

Как протече "профилактиката":
1. Свалихме внимателно всички крушки, разбира се без да пипаме стъклените части.
2. С пистолет за гореш въздух започнахме да нагряваме между стъклото (всъщност то е вид пласмаса) и корпуса на фара за да размекнем слепващото вещество. Прилича много на болкит, но е сиво. След това леко с 2 прави отверки се разделят, леко, бавно и последователно.
3. След като го разделихме, извадихме рефлектора и го почистихме с кърпа и само вода
4. Свалихме лупата на Ксенона, беше доста черна и помътняла и я измихме с препарат за прозорци на Sonax.
5. Единствено не можахме да изчистим мини рефлекторчето, което е зад Ксенон крушката защото в момента в който го пипнеш и покритието пада, доста по-различно е от основния рефлектор, с който нямаше проблеми.
6. Измихме и стъклото отвътре, защото също беше помътняло от прах.
7. Изчистихме и основния рефлектор

Процедурато по сглобяване е обратна, пак с пистолета за топъл въздух на 230 градуса за да не прегреем/развалим пластмасите. За да съм сигурен, че е 100% залепнал фара, и за да елиминирам риска от влага.... допълнително го минах по-ръба между стъклото и пластмасата с продукт на 3М който е като болкит, ако е интерестно ще му напиша точния модел (може и със санитарен силикон).

След това започна по-интересна процедура, която бях чел във форуми и гледал клипчета - шлайфане на стъклото отвън, което беше потъмняло от времето и доста очукано от камъчета!
1. Използвахме САМО 3М консумативи! Първо със шкурка 1500 матирах/шкурих фаровете за по-големите дупчици (може и 1000 ако са големи, а гледах в един клип братята руснаци дори с 500 да шкурят, но честно казано аз това не бих пробвал, поне не на мой фар :-)).
2. След като се матира, с 3М 50417 (новия модел груба шлайфпаста, може и така известната 09374 която е старата) - Фаровете придобиха завиден блясък
3. Полирахме я накрая със 3М - 09376 полир паста

Не знам дали ще ми повярвате, но разликата е очевадна.

Като чистя 2-рия фар, обещавам и снимки!
Последна промяна от jdraganchev на пон окт 05, 2009 8:08 pm, променено общо 1 път.
jdraganchev - специалист
Снимките:

Прикачен файл

IMG_4006_1.jpg
Снимка 1
IMG_4006_1.jpg (141.58 KиБ) Видяна 18451 пъти

Прикачен файл

IMG_4035.JPG
Снимка 2
IMG_4035.JPG (107.19 KиБ) Видяна 18451 пъти

Тема "слаби фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: