Здравейте форумци
Искам да ви дам един съвет но подкрепен със пример.
Карам Фолцваген Пасат 2 комби. Купил съм го преди 10 г. Но допреди 2м. няма проблеми и какво стана. Викам си толкоз години я да му направя един ремонт, и се започна тампони на задния мост, предни пружини амортисьори комплект със макверсоните накладки и др. дребни работи не ги помня, 700лв. всичко.
Чезнеше антифриз аиде пак във сервиз две съединения един маркуч и помежду другото ангренажен ремък ролка една гарнитурка на капака на клапаните че сълзи масло и други дребни работи около 300 лв. Но пак чезне антифриз и така се омазниха стъклата че няма търкане честито радиатор на парното това означава таблото на земята, (майсторите ми по време на работа настъпили едната колона на таблото направо я смазали от време на време сега чезнат светлините на километража нещо не догодили и така сложили таблото че има фуги та виждам карантиите под таблото) пак пари не ги помня че чудото ми започва. Ставам една сутри и не мога да запаля обаждам се на хората кадете ми поправят колата идват задърпаха ме до сервиза умуваха половин ден стартер направих го, помежду другото и бензиновата помпа беше изгоряла смених я един джоб пари отново. Отварям капака да проверя антифриза, пак чезне лошо гарнитура на главата хайде пак на майстор още 300 лв. Помежду другото отказа газовата уредба на майстор, пари и така ужаса ми продължава не иска да пали клемореда се е съсипал на майстор, дребни пари Тъй като съм я карал извесно време само на газ дюзата на моно инжекциятя се е съсипала ще ходя на майстор. Та до тука около 2000лв по моя таралясник и края му се невижда.
Та съвета ми е купуваш си кола 5-7 годишна ако имаш пари и по нова караш я 8 максимум 10 г. и хвърляш до тогава си спестил някой лев и пак по-нова колица и така.
Искам да ви дам един съвет но подкрепен със пример.
Карам Фолцваген Пасат 2 комби. Купил съм го преди 10 г. Но допреди 2м. няма проблеми и какво стана. Викам си толкоз години я да му направя един ремонт, и се започна тампони на задния мост, предни пружини амортисьори комплект със макверсоните накладки и др. дребни работи не ги помня, 700лв. всичко.
Чезнеше антифриз аиде пак във сервиз две съединения един маркуч и помежду другото ангренажен ремък ролка една гарнитурка на капака на клапаните че сълзи масло и други дребни работи около 300 лв. Но пак чезне антифриз и така се омазниха стъклата че няма търкане честито радиатор на парното това означава таблото на земята, (майсторите ми по време на работа настъпили едната колона на таблото направо я смазали от време на време сега чезнат светлините на километража нещо не догодили и така сложили таблото че има фуги та виждам карантиите под таблото) пак пари не ги помня че чудото ми започва. Ставам една сутри и не мога да запаля обаждам се на хората кадете ми поправят колата идват задърпаха ме до сервиза умуваха половин ден стартер направих го, помежду другото и бензиновата помпа беше изгоряла смених я един джоб пари отново. Отварям капака да проверя антифриза, пак чезне лошо гарнитура на главата хайде пак на майстор още 300 лв. Помежду другото отказа газовата уредба на майстор, пари и така ужаса ми продължава не иска да пали клемореда се е съсипал на майстор, дребни пари Тъй като съм я карал извесно време само на газ дюзата на моно инжекциятя се е съсипала ще ходя на майстор. Та до тука около 2000лв по моя таралясник и края му се невижда.
Та съвета ми е купуваш си кола 5-7 годишна ако имаш пари и по нова караш я 8 максимум 10 г. и хвърляш до тогава си спестил някой лев и пак по-нова колица и така.
Последна промяна от bisermonov на вт фев 16, 2010 6:18 pm, променено общо 1 път.