Всички имаме коли, нали ?
karoto - специалист
Здравейте. Имам проблем с акумулатора :? когато я оставя за по-дълго време без да я паля и акумулаторът ми пада. Миналият ден го заредих (с каране) :) и след това му махнах едната клема и сега като я сложа няма проблем. Някой има ли си идея от какво може да е, аз самият мисля че прави някъде утечка. Забравих да кажа, че колата е Опел Вектра А2000 куб
Поздрави
Последна промяна от karoto на нед фев 28, 2010 9:28 pm, променено общо 1 път.
BAlexandrov - специалист
С каране нищо не си заредил след като е разреден - добре е да го заредиш напълно със зарядно.
Утечка може да премериш сега както е с откачена клема свързваш ампермер на кабела и извода на акумулатора и гледаш. Заключваш, отключваш с централното и пак гледаш.
Ако е доста, примерно повече от 0.1 ампера /и това е много/ почваш да махаш бушоните и гледаш консумацията. Най-вероятното е от CD-то да го прави или алармата...
karoto - специалист
BAlexandrov написа:
С каране нищо не си заредил след като е разреден - добре е да го заредиш напълно със зарядно.
Утечка може да премериш сега както е с откачена клема свързваш ампермер на кабела и извода на акумулатора и гледаш. Заключваш, отключваш с централното и пак гледаш.
Ако е доста, примерно повече от 0.1 ампера /и това е много/ почваш да махаш бушоните и гледаш консумацията. Най-вероятното е от CD-то да го прави или алармата...
Благодаря за бързия отговор, СД нямам а алармата се включва сама когато почне да пада акумулатора може и от нея да е :?
sanders - специалист
Имаш консумация и щом нямаш СД и аз мисля, че или алармата или нещо друго продължава да харчи ток, докато колата не работи.
BAlexandrov - специалист
Като падне да се включва алармата е нормално, това е вид защита. Въпросът дали е от нея и дали имаш постоянна утечка се решава с мерене...
25th Hour - специалист
Трябва да е наистина сериозна утечка за да не може да запали. Според мен първо и най-лесно е да се провери дали акумулатора се зарежда нормално при запалена кола включени консуматори. Може акумулатора просто да не дозарежда. Може и да не вържи ток ако е много стар. Специално за Вектра утечка много трудно ще се открие а и повечето утечки при Опел се виждат защото лампата започва да мъждука...

При теб мъждука ли лампата или е тишина по таблото....
sian - специалист
---Пробвай да махнеш крушките от плафони в двигателното и багажното отделение.
karoto - специалист
25th Hour написа:
Трябва да е наистина сериозна утечка за да не може да запали. Според мен първо и най-лесно е да се провери дали акумулатора се зарежда нормално при запалена кола включени консуматори. Може акумулатора просто да не дозарежда. Може и да не вържи ток ако е много стар. Специално за Вектра утечка много трудно ще се открие а и повечето утечки при Опел се виждат защото лампата започва да мъждука...

При теб мъждука ли лампата или е тишина по таблото....
25th Hour ми светят си нормално като гледам в смисъл не светят по- силно или по-слабо и не премигват. Като запаля само АBS-а ми свети ама надали има някаква връзка.Само че се появи и друг проблем не ще да прехвърля на газ /не е бушон проверих/. Газовата пали на бензин и прехвърля на газ автоматично, но не и днес :lol: като вдигне обороти за прехвърлане и гасне :roll:
sian написа:
---Пробвай да махнеш крушките от плафони в двигателното и багажното отделение.
в багажното я махнах ама в двигателното не намерих :?[/quote]
Последна промяна от karoto на пон мар 01, 2010 9:17 am, променено общо 1 път.
jekasus - майстор
Акумулатора на колко години ? На мен 1-годишен Монбат точно преди зимата сдаде багажа.
25th Hour - специалист
karoto написа:
25th Hour написа:
Трябва да е наистина сериозна утечка за да не може да запали. Според мен първо и най-лесно е да се провери дали акумулатора се зарежда нормално при запалена кола включени консуматори. Може акумулатора просто да не дозарежда. Може и да не вържи ток ако е много стар. Специално за Вектра утечка много трудно ще се открие а и повечето утечки при Опел се виждат защото лампата започва да мъждука...

При теб мъждука ли лампата или е тишина по таблото....
25th Hour ми светят си нормално като гледам в смисъл не светят по- силно или по-слабо и не премигват. Като запаля само АBS-а ми свети ама надали има някаква връзка.Само че се появи и друг проблем не ще да прехвърля на газ /не е бушон проверих/. Газовата пали на бензин и прехвърля на газ автоматично, но не и днес :lol: като вдигне обороти за прехвърлане и гасне :roll:
sian написа:
---Пробвай да махнеш крушките от плафони в двигателното и багажното отделение.
в багажното я махнах ама в двигателното не намерих :?
[/quote]

Значи имаш сериозна утечка. Опитай да си замериш тока от алтернатора а не при акумулатора. Отзад на алтернатора / при опел са или Делко Реми или Бош/ има едно кабелче на обувка. Сложи + там и замаси на корпуса на ангренажа за да видиш какъв ток дава алтернатора....

Тема "проблем с тоците" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: