• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Тани написа:
Форда иска голям стартов ток за да запали зимно време.
Чисто нов акумулатор. На 3 месеца е. За сеира към него включих още един чисто нов акумулатор с кабели за подаване на ток. И двата са по 72Ah.
petkomz - специалист
toolegittoquit написа:
Остава чуденката дали при 3 подгряващи от 4 общо колата действително не би могла въобще да запали на стартер. Не познавам особеностите на дизелите, особено па тоя двигател.
Напълно е възможно при намаляла компресия и това студено време, да окаже влияние и само една свещ. Затова те посъветвах преди да търсиш други причини да ги смениш. Нищо не ти пречи да опиташ и сам, с качествен инструмент, ако ще се къса някоя, ще се скъса и в сервиза в който също отвиват на твоя отговорност, така че нищо не ти пречи да пробваш.
toolegittoquit - майстор
petkomz написа:
Нищо не ти пречи да опиташ и сам, с качествен инструмент
Имам звездогаечни ключове. Тресчотка с такъв камък, че и кух - не.
petkomz написа:
Преди да правиш каквото и да било си смени подгревните свещи (желателно е с 4 еднакви, нови) и ако пак не пали, премери компресията. Каква нафта наливаш?
Което е не много евтино удоволствие - между 60 и 120лв. Предпочитам да не сменям 4 при 3 работещи, за справка първото ми мнение. Ей сега иде новата винетка 100лв. Финансово предната кола ми изчерпа бюджета за коли. Нафта сипвам от бензиностанцията, ако питаш дали сипвам тракторна, крадена - не.
* Защо ми изчерпа бюджета? Защото правих "ремонти" по 100лв, благодарение на които след 1000км имам кола за скрап, ей за това. :x
petkomz - специалист
ОК! :datz: Всички сме с финансови проблеми, така че пробвай и само с едната, пък то ще си каже.
Пробва ли свещите под товар? В смисъл откачваш ги от шината и една по една им подаваш с кабел от плюса на акумулатора - която прехвърля искра при докосване с кабела значи работи.
Последна промяна от petkomz на пон яну 04, 2016 10:00 pm, променено общо 1 път.
velsi - Почетен майстор
Преди да изтрия темата ще ти кажа как аз процедирах при аналогична ситуация. Развиваш малките гайки и махаш шината, която свързва свещите. Вземаш парче кабел и с единия край на плюс започваш да пипаш по извода на свещите една по една. Ако липсва искра свещта е със сигурност изгоряла. В случай, че всичките свещи дават верига можеш по качеството на искрата да прецениш дали свещта е добре. Ако тя е вяла, едва забележима свещта най-вероятно не работи коректно.
Сменял съм свещи навън при минус 12 градуса, не е приятно но резултатът идва веднага. За да не пали най-верочтно имаш две изгорели свещи. Така се оказа при мене. При една трябва да пали макар и по-трудно.
Тани - модератор
Трола си остава трол! Сипва нафта от бензиностанцията и има нов акумулатор на 3 месеца, ама каква нафта сипва и от коя бензиностанция, какъв е стартовия ток на акумулатора - тцъ!
Защо ли си губих времето да ти помагам! За всички, които смятат да пишат - не няма доклад за триене на темата! Гледа ви сеира и кой знае дали въобще има Форд!
toolegittoquit - майстор
Тани написа:
Сипва нафта от бензиностанцията и има нов акумулатор на 3 месеца, ама каква нафта сипва и от коя бензиностанция, какъв е стартовия ток на акумулатора - тцъ!
Сипвам от местна бензиностанция - за това и не я споменах. За нея говорят, че има хубаво гориво. Единият акумулатор е със 680А стартов ток, другият със 750А стартов ток. И не, имам такава. Освен да снимам талона на фона на форума? :?
petkomz написа:
Пробва ли свещите под товар?
Не съм.
velsi написа:
За да не пали най-верочтно имаш две изгорели свещи.
Уж ги мерих. :?
velsi - Почетен майстор
Казвам ти го от личен опит. И аз си мислех, че е една, но се оказаха две. И как ги мери? За да ги премериш така или иначе трябва да свалиш общия мост, което обикновено е по-трудното. При мерене с уред здрава свещ мисля даваше между 1 и 2 ома, не помня точно, но меренето не е сигурен метод. Гаечните ключове, които имаш са напълно достатъчни. Обикновено мястото е такова, че така или иначе с друго не може да се бръкне. И не се късат чак толкова лесно, никога не съм се притеснявал за това.
toolegittoquit - майстор
velsi написа:
И как ги мери?
С мултимер на функция Омметър. Разкачам общият мост от всяка свещ, като развивам гайката и откачам клемата и меря. Свещта четох че е около и под 1 ом.
velsi - Почетен майстор
Разкачи пак общия мост и направи това, което ти казах. При мене самото сваляне на моста беше проблем, защото мястото беше силно ограничено. Аз препоръчвам, ако след пробата с кабела не успееш да се ориентираш, сваляне на свещите една по една и подаване на напрежение директно. Свещта трябва да загрява бързо и върхът и да става с цвят приблизително като на открит реотан. Ако видимо загрява бавно или недостатъчно - смяна.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: